در دانشگاه ایلام اولویت اجرا با برنامه های دانشجو محور است

خانه خبرها
در دانشگاه ايلام اولويت اجرا با برنامه هاي دانشجو محور است

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي اکبري رياست محترم دانشگاه ايلام با حضور در جمع دانشجويان و فعالين فرهنگي و علمي به اهميت اجراي برنامه هاي فرهنگي دانشگاه و برنامه ريزي مدون و منسجم در اين زمينه پرداخت و گفت: برنامه هاي فرهنگي دانشگاه برنامه هايي جمعي اند که اجراي صحيح و با برنامه آنها در دانشگاه معجزه مي کند.

وي با بيان اينکه برنامه هاي فرهنگي دانشگاه نمي تواند محدود به يک سبک و سياق خاص باشد افزود: تقويت برنامه هاي فرهنگي دانشگاه امري بسيار مهم و از اولويت هاي دانشگاه ايلام است و نبايد بدون برنامه و ايده نو به اجراي هر نوع برنامه ضعيف يا متوسطي پرداخت.

دکتر علي اکبري با اشاره به وجود تنوع در برنامه هاي فرهنگي اظهار داشت: برنامه هاي فرهنگي دانشگاه بايد دانشجو محور بوده و از ايده ها و فکرهاي نو خلاقانه در اين راستا بيشتر بهره جست.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه بايد مانع از واردات ايده هاي پردازش نشده ديگران، در زمينه برنامه هاي دانشگاه باشيم، اظهار داشت: در اجراي برنامه هاي فرهنگي توجه به مخاطب و علاقه مندي هاي او و درستي و عملي بودن برنامه و متناسب بودن آن با فضاي دانشگاه از اهميت برخوردار است.

وي با اشاره به لزوم دعوت از اساتيد و سخنرانان برجسته کشوري در کيفيت بخشي به برنامه هاي دانشگاه خطاب به دانشجويان، تصريح کرد: دانشگاه شما جاي کوچکي نيست، لذا از سخنرانان و افراد با نفوذ و برجسته و صاحب نظري که در کشور وجود دارد متناسب با موضوعات برنامه هاي خود دعوت کنيد که ما هم استقبال خواهيم کرد.

دکتر علي اکبري گفت: در شوراي فرهنگي اگر قرار به تصويب برنامه اي باشد؛ برنامه اي انتخاب و تأييد مي شود که بتواند دانشجو بيشتري را پوشش دهد و از چنان جذابيت و کيفيتي برخوردار باشد که بتواند همه انجمن ها، تشکل ها، و کانون هاي موجود در دانشگاه را با خود همراه و همکار نمايد.

رئيس دانشگاه ايلام اظهار داشت: کتمان نميکنم که هرکس ميتواند باور سياسي خود را داشته و در حوزه سياست  پيرو تفکر خاصي باشد، اما در بين برنامه هاي سياسي و فرهنگي اولويت من با اجراي برنامه هاي فرهنگي است که اگر از درس مهم تر نباشد کم اهميت تر نيست.

وي بر لزوم تنوع در برنامه هاي دانشگاه تأکيد کرد و گفت: بايد با ايجاد تنوع  و برنامه ريزي درست و به روز، در اجراي برنامه ها، دانشجويان را با خود همراه کرده و زمينه نشاط روحي و پيشرفت علمي آنان و به تبع دانشگاه را فراهم نماييم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها