شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در ایلام

معاون پژوهشی دانشگاه ایلام ضمن تشریح برنامه‌های هفته‌ی پژوهش استان از رسانه‌ها خواست به جا افتادن مقوله‌ی پژوهش در جامعه کمک کنند.

دکتر حسین مهدی‌زاده، معاون محترم پژوهشی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تأکید بر اینکه پژوهش یکی از حوزه‌های مظلوم جامعه است، اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با پرداختن به جایگاه این مقوله، آن را از مظلومیت خارج و به‌جا افتادن آن در بطن جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به اعلام هفته پژوهش از امروز یکشنبه 22 تا جمعه 27 آذرماه امسال در استان گفت: برنامه‌ای که سال گذشته با عنوان دانشگاه باز انجام می‌شد امسال با عنوان دانشگاه و مدرسه اجرا و شرایط بازدید دانش‌آموزان از محیط دانشگاه، آزمایشگاه، کتابخانه‌ها و مرکز اینترنت دانشگاه فراهم خواهد شد.

دکتر مهدی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه در 22 آذرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم خاص پژوهشگران دانشگاه ایلام ازجمله اعضای هیأت‌علمی، دانشجویان و کارکنان پژوهشگری با کسب معیارهای موردنظر، شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و فن‌بازار استان در روزهای 24 و 25 آذر سال جاری در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه  دستگاه‌های اجرایی غرفه خواهند داشت و دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام، بابیان اینکه رسانه‌ها به جا افتادن مقوله‌ی پژوهش در جامعه کمک کنند، گفت: نشست پژوهشگران برگزیده استان با استاندار و معاونان وی برگزار و 70 درصد وقت جلسه در اختیار پژوهشگران استان خواهد بود تا دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را با مدیریت استان در میان بگذارند.

تشريح برنامه‌هاي هفته‌ي پژوهش در ايلام