تشریح برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در ایلام

خانه خبرها
تشريح برنامه‌هاي هفته‌ي پژوهش در ايلام

معاون پژوهشي دانشگاه ايلام ضمن تشريح برنامه‌هاي هفته‌ي پژوهش استان از رسانه‌ها خواست به جا افتادن مقوله‌ي پژوهش در جامعه کمک کنند.

دکتر حسين مهدي‌زاده، معاون محترم پژوهشي دانشگاه ايلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي ضمن تأکيد بر اينکه پژوهش يکي از حوزه‌هاي مظلوم جامعه است، اظهار کرد: رسانه‌ها مي‌توانند با پرداختن به جايگاه اين مقوله، آن را از مظلوميت خارج و به‌جا افتادن آن در بطن جامعه کمک کنند.

وي با اشاره به اعلام هفته پژوهش از امروز يکشنبه 22 تا جمعه 27 آذرماه امسال در استان گفت: برنامه‌اي که سال گذشته با عنوان دانشگاه باز انجام مي‌شد امسال با عنوان دانشگاه و مدرسه اجرا و شرايط بازديد دانش‌آموزان از محيط دانشگاه، آزمايشگاه، کتابخانه‌ها و مرکز اينترنت دانشگاه فراهم خواهد شد.

دکتر مهدي‌زاده با اشاره به اينکه مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه در 22 آذرماه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: اين مراسم خاص پژوهشگران دانشگاه ايلام ازجمله اعضاي هيأت‌علمي، دانشجويان و کارکنان پژوهشگري با کسب معيارهاي موردنظر، شايسته تقدير شناخته شده‌اند.

وي به برپايي نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فن‌آوري و فن‌بازار استان در روزهاي 24 و 25 آذر سال جاري در اين دانشگاه اشاره کرد و افزود: در اين نمايشگاه  دستگاه‌هاي اجرايي غرفه خواهند داشت و دستاوردهاي پژوهشي خود را در معرض نمايش قرار خواهند داد.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه ايلام، بابيان اينکه رسانه‌ها به جا افتادن مقوله‌ي پژوهش در جامعه کمک کنند، گفت: نشست پژوهشگران برگزيده استان با استاندار و معاونان وي برگزار و 70 درصد وقت جلسه در اختيار پژوهشگران استان خواهد بود تا دغدغه‌ها و ديدگاه‌هاي خود را با مديريت استان در ميان بگذارند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها