شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

وزیر اطلاعات در جمع مدیران حراست دانشگاه ها

وزیر اطلاعات گفت : نیروهای حراست وظیفه خطیری برعهده دارند که نیازمند تلاش و فداکاری زیادی است  و آن تقویت آرامش در جامعه و بستر سازی برای فعالیت همگان در جهت توسعه کشور است.

به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در جمع مدیران حراست دانشگاه ها ، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری افزود : مقام معظم رهبری فعالیت های اطلاعاتی را نوعی  "مجاهدت خاموش" نامیدند، که دارای ارزش ذاتی است و علیرغم اینکه حساسیت زیاد و تلاش فراوانی می طلبد نتیجه آن ممکن است برای مردم ملموس  نباشد ولی اجر اخروی زیادی دارد.

وزیراطلاعات اظهار داشت : شرع مقدس اسلام ، اخلاق اسلامی و قوانین نظام جمهوری اسلامی سه رکن اساسی فعالیت اطلاعاتی و امنیتی در نظام جمهوری اسلامی است و با عنایت به تعالیم اسلام از هرگونه روش و طریقی که متضمن انجام معصیت و گناه باشد پرهیز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودعلوی تاکید کرد : محیط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یک محیط خودی و درون خانوادگی  در جامعه مسلمین است و بر اساس فرمایش حق تعالی در قرآن کریم تعامل ما در این محیط ، همواره دوستانه ، توام  با انس و الفت و حفظ کرامت دانشگاهیان است.

وی افزود : ما وظیفه داریم امنیت روانی و آرامش جامعه را تامین کنیم تا آنها هم انگیزه فعالیت اقتصادی اجتماعی در راستای توسعه جامعه داشته باشند و هم بر اساس قرآن کریم ، تقویت فرهنگ اسلامی در یک جامعه امن بیشتر موفق خواهد بود و مردم بیشتر به بندگی خدا تمایل نشان خواهند داد.

وزیراطلاعات در پایان اظهار داشت : حراست دانشگاهها می توانند با تعامل مثبت و دوستانه با مسئولان دانشگاه ها و قاطبه دانشگاهیان انگیزه فعالیت در آنها را مضاعف کنند و در عین حال با نشان دادن دقت و هوشمندی خود انگیزه انجام کار خلاف قانون را که ممکن است در حد بسیار محدودی وجود داشته باشد ، از بین ببرند.

وزير اطلاعات در جمع مديران حراست دانشگاه ها