وزیر اطلاعات در جمع مدیران حراست دانشگاه ها

خانه خبرها
وزير اطلاعات در جمع مديران حراست دانشگاه ها

وزير اطلاعات گفت : نيروهاي حراست وظيفه خطيري برعهده دارند که نيازمند تلاش و فداکاري زيادي است  و آن تقويت آرامش در جامعه و بستر سازي براي فعاليت همگان در جهت توسعه کشور است.

به گزارش روابط عمومي ، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي در جمع مديران حراست دانشگاه ها ، پژوهشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري افزود : مقام معظم رهبري فعاليت هاي اطلاعاتي را نوعي  "مجاهدت خاموش" ناميدند، که داراي ارزش ذاتي است و عليرغم اينکه حساسيت زياد و تلاش فراواني مي طلبد نتيجه آن ممکن است براي مردم ملموس  نباشد ولي اجر اخروي زيادي دارد.

وزيراطلاعات اظهار داشت : شرع مقدس اسلام ، اخلاق اسلامي و قوانين نظام جمهوري اسلامي سه رکن اساسي فعاليت اطلاعاتي و امنيتي در نظام جمهوري اسلامي است و با عنايت به تعاليم اسلام از هرگونه روش و طريقي که متضمن انجام معصيت و گناه باشد پرهيز مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمودعلوي تاکيد کرد : محيط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي يک محيط خودي و درون خانوادگي  در جامعه مسلمين است و بر اساس فرمايش حق تعالي در قرآن کريم تعامل ما در اين محيط ، همواره دوستانه ، توام  با انس و الفت و حفظ کرامت دانشگاهيان است.

وي افزود : ما وظيفه داريم امنيت رواني و آرامش جامعه را تامين کنيم تا آنها هم انگيزه فعاليت اقتصادي اجتماعي در راستاي توسعه جامعه داشته باشند و هم بر اساس قرآن کريم ، تقويت فرهنگ اسلامي در يک جامعه امن بيشتر موفق خواهد بود و مردم بيشتر به بندگي خدا تمايل نشان خواهند داد.

وزيراطلاعات در پايان اظهار داشت : حراست دانشگاهها مي توانند با تعامل مثبت و دوستانه با مسئولان دانشگاه ها و قاطبه دانشگاهيان انگيزه فعاليت در آنها را مضاعف کنند و در عين حال با نشان دادن دقت و هوشمندي خود انگيزه انجام کار خلاف قانون را که ممکن است در حد بسيار محدودي وجود داشته باشد ، از بين ببرند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها