شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای فرهاد فتاحی  رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام  از نشست مدیران و مسئولین روابط عمومی مراکز آموزش عالی استان در دانشگاه ایلام خبر داد.

فتاحی برگزاری این نشست را به مناسبت  روز 27 اردیبهشت ماه روز جهانی  روابط عمومی و ارتباطات اعلام کرد و در اهمیت این موضوع اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی در جامعه امروزی مطرح است و جایگاه راهبردی وزیربنایی درسازمان های مختلف دارد، روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در کشور ما نیاز به توسعه ی همه جانبه و ترقی و تعالی روزافزون دارد، افزود: امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد. و این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی است.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام  با اهمیت دانستن روابط عمومی ها در مراکز آموزش عالی، آنان را چشم و گوش دانشگاه دانست و بیان کرد: هدف دانشگاه ایلام از برگزاری نشست مذکور تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه های  استان ایلام در راستای تعامل و همکاری های مثبت و ارزنده است.

لازم به ذکر است این نشست 23 اردیبهشت ساعت 10 صبح در سالن حوزه ریاست دانشگاه ایلام برگزار می شود.

نشست مديران روابط عمومي مراکز آموزش عالي در دانشگاه ايلام