نشست مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
نشست مديران روابط عمومي مراکز آموزش عالي در دانشگاه ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آقاي فرهاد فتاحي  رئيس اداره روابط عمومي دانشگاه ايلام  از نشست مديران و مسئولين روابط عمومي مراکز آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام خبر داد.

فتاحي برگزاري اين نشست را به مناسبت  روز 27 ارديبهشت ماه روز جهاني  روابط عمومي و ارتباطات اعلام کرد و در اهميت اين موضوع اظهار داشت: روابط عمومي به عنوان يک نهاد ارتباطي در جامعه امروزي مطرح است و جايگاه راهبردي وزيربنايي درسازمان هاي مختلف دارد، روابط عمومي يک واحد پويا و ارگانيک است که هيچ گاه در آن سکون و تعطيلي وجود ندارد.

وي با بيان اينکه روابط عمومي در کشور ما نياز به توسعه ي همه جانبه و ترقي و تعالي روزافزون دارد، افزود: امروزه کمتر سازماني را مي توان يافت که فاقد واحد روابط عمومي باشد. و اين امر نشانگر جايگاه و نقش راهبردي روابط عمومي در زندگي فردي و اجتماعي است.

رئيس اداره روابط عمومي دانشگاه ايلام  با اهميت دانستن روابط عمومي ها در مراکز آموزش عالي، آنان را چشم و گوش دانشگاه دانست و بيان کرد: هدف دانشگاه ايلام از برگزاري نشست مذکور تشکيل شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي دانشگاه هاي  استان ايلام در راستاي تعامل و همکاري هاي مثبت و ارزنده است.

لازم به ذکر است اين نشست 23 ارديبهشت ساعت 10 صبح در سالن حوزه رياست دانشگاه ايلام برگزار مي شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها