شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از رئیس دانشگاه ایلام

به گزارش روابط عمومی، جلسه تجلیل از دست اندرکاران اولین کنگره ملی شهدای دانشجو و خادمان راهیان نور در وزارت علوم با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر محترم علوم، دکتر هاشمی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر محمدرضا داودآبادی فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت  بهداشت و سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه برگزار شد.

در این جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه باید الگوهای اخلاقی و رفتاری مناسب را به نسل جوان کشور ارائه کنیم گفت : شهدا و ایثارگران بهترین الگوی نسل جوان و دانشجویان هستند .

دکتر محمد فرهادی  در مراسم تجلیل از مجریان نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو گفت : این کنگره برکات زیادی برای دانشگاه های کشور داشته است و وزارت علوم از برگزاری آن و ایجاد دبیرخانه دایمی این کنگره حمایت می کند.

وی افزود : یکی از اساسی ترین نیازهای کشور برای توسعه ، فعالیت جهادی در عرصه های مختلف برای پیشرفت است و در همین راستا  جهاد علمی و رسیدن به تکنولوژی و تولیدات داخلی جایگاه مهمی دارد به همین دلیل حضور دانشگاهیان در مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های دوران دفاع مقدس به تقویت روحیه جهادی آنها کمک می کند.

دکتر فرهادی تاکید کرد : برگزاری کنگره سراسری شهدای دانشجو با همدلی و همکاری نهادها و سازمان های مختلفی انجام شد و همه افراد مرتبط با این کنگره فارغ از هر تعلقی ، در برگزاری آن مشارکت کردند.

وی تاکید کرد: باید برگزاری اردوهای راهیان نور جدی تر گرفته شود و دانشگاه ها نیز در این زمینه همراهی و همکاری مناسبی داشته باشند.

گفتنی است : در این مراسم از آقای دکتر علی اکبری، ریاست دانشگاه ایلام به جهت تلاش و مساعی که در برگزاری اردوهای راهیان نور داشته است تقدیر بعمل آمد.

متن این تقدیرنامه بدین شرح است:

تقدير وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري از رئيس دانشگاه ايلام