تقدیر وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها
تقدير وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري از رئيس دانشگاه ايلام

به گزارش روابط عمومي، جلسه تجليل از دست اندرکاران اولين کنگره ملي شهداي دانشجو و خادمان راهيان نور در وزارت علوم با حضور دکتر محمد فرهادي وزير محترم علوم، دکتر هاشمي معاون محترم فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، دکتر محمدرضا داودآبادي فراهاني معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت  بهداشت و سردار علي فضلي فرمانده قرارگاه مرکزي راهيان نور سپاه برگزار شد.

در اين جلسه وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به اينکه بايد الگوهاي اخلاقي و رفتاري مناسب را به نسل جوان کشور ارائه کنيم گفت : شهدا و ايثارگران بهترين الگوي نسل جوان و دانشجويان هستند .

دکتر محمد فرهادي  در مراسم تجليل از مجريان نخستين کنگره ملي شهداي دانشجو گفت : اين کنگره برکات زيادي براي دانشگاه هاي کشور داشته است و وزارت علوم از برگزاري آن و ايجاد دبيرخانه دايمي اين کنگره حمايت مي کند.

وي افزود : يکي از اساسي ترين نيازهاي کشور براي توسعه ، فعاليت جهادي در عرصه هاي مختلف براي پيشرفت است و در همين راستا  جهاد علمي و رسيدن به تکنولوژي و توليدات داخلي جايگاه مهمي دارد به همين دليل حضور دانشگاهيان در مناطق جنگي و آشنايي با رشادت هاي دوران دفاع مقدس به تقويت روحيه جهادي آنها کمک مي کند.

دکتر فرهادي تاکيد کرد : برگزاري کنگره سراسري شهداي دانشجو با همدلي و همکاري نهادها و سازمان هاي مختلفي انجام شد و همه افراد مرتبط با اين کنگره فارغ از هر تعلقي ، در برگزاري آن مشارکت کردند.

وي تاکيد کرد: بايد برگزاري اردوهاي راهيان نور جدي تر گرفته شود و دانشگاه ها نيز در اين زمينه همراهي و همکاري مناسبي داشته باشند.

گفتني است : در اين مراسم از آقاي دکتر علي اکبري، رياست دانشگاه ايلام به جهت تلاش و مساعي که در برگزاري اردوهاي راهيان نور داشته است تقدير بعمل آمد.

متن اين تقديرنامه بدين شرح است:

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها