شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سومین نشست مدیران کل امور اداری دانشگاههای منطقه 5

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی، سومین نشست مدیران کل امور اداری دانشگاههای منطقه 5 (ایلام، رازی، صنعتی کرمانشاه، کردستان و لرستان) برگزار شد.

آقای مهندس ملکی،  مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در مورد این نشست بیان داشت: روز شنبه مورخ 94/03/11 در سالن جلسات حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه رازی و با حضور سرکار خانم سلمانی معاون محترم مدیر کل امور اداری وزارت با دستور کار اعلامی برگزار و موارد ذیل مطرح و مورد بحث و اعلام نظر قرار گرفت.

1-     با توجه به پرسش سال 93 دبیرخانه منطقه 5 در خصوص فوق­ العاده مدیریت اعضای هیأت علمی که مشمول کسور بازنشستگی می­باشد ولی در محاسبه حقوق بازنشستگی لحاظ و اعمال نمی­گردد، با عنایت به شکایت اعضاء هیأت علمی دانشگاه تهران و رأی دیوان عدالت اداری و پیگیری و تفاهم­نامه وزارت با سازمان بازنشستگی بدین­وسیله فوق­العاده مدیریت اعضاء هیأت علمی برای حقوق بازنشستگی محاسبه و اعمال می­گردد.

2-     به لحاظ محاسبه و اعمال فوق­العاده مدیریت در حقوق بازنشستگی اعضاء هیأت علمی مقرر گردید در حکم کارگزینی آنان برای دارندگان پست­های مدیریتی عنوان (سمت ) قید گردد.

3-     با توجه به پرسش مدیران اداری دانشگاههای منطقه 5 و دیگر مناطق با عنایت ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و شرایط جوی منطقه غرب وجلسات متعدد در وزارت حداکثر تا هفته بعد میزان و درصد فوق ­العاده بدی آب و هوا اعضاء غیر هیأت علمی به دانشگاه های مختلف اعلام خواهد شد.

4-     با توجه به پیشنهاد قبلی مناطق 9 گانه جهت تجمیع قرارداد بیمه ­های تکمیلی جهت اعمال تخفیف سرانه بدلیل تعداد افراد مشمول در کل وزارتخانه و بررسی و جلسات متعدد در ستاد کل و با عنایت به صورتجلسه 586/73/6 تاریخ 08/01/94 ستاد با دبیران مناطق و ارائه پیشنهادت مختلف، آخرین جدول ریز تعهدات پیشنهادی جهت اعلام ­نظر از طرف معاون اداره کل امور اداری وزارت قرائت و پیشنهاداتی جهت حذف یا اضافه نمودن تعهدات شرکت بیمه گر، مبلغ پیشنهادی تعهدات خدمات بیمه تکمیلی اعلام و مقرر گردید تمامی پیشنهادات جهت مناقصه از طرف وزارت با شرکت­های بیمه گر نام آشنا در فاصله زمانی کوتاه با توجه به مشمولیت آن برای اعضاء هیأت علمی کارکنان دانشجویان تمام دانشگاه ها و بیمه­ های جانبی اعم از بیمه عمر ، حوادث، مسئولیت، آتش سوزی و خودرو.................. انعقاد قرارداد با بهترین شرایط با یک بیمه­گر و بصورت مستقل در دستور کار انعقاد قرار گیرد.

به استثنای تعهدات درمانی، جراحی و ... موارد پیشنهادی قابل ذکر به شرح ذیل می­باشد.

ـ حذف دوره انتظار برای کلیه بیمه شدگان ـ دریافت حق بیمه برابر، از کلیه بیمه شدگان اعم از فرزندان، پدر و مادر خارج از تحت تکفل ـ حق بیمه افراد بالاتر از 60 سال بدون اضافه نرخ و همانند سایر بیمه شدگان.

ـ استقرار نماینده آن شرکت در هریک از دانشگاهها تا سقف بالاتر از 500 نفر و صدور معرفی­نامه به بیمارستان و پرداخت خسارت حداکثر ظرف مدت 5 روزکاری ـ حضور پزشک معتمد بیمه­گر 2 روز در هفته برای اعضاء بیش از 500 نفر ـ در مواردی که بیمارستان با بیمه پایه تکمیلی قرارداد نداشته باشد بیمه­گر موظف است سهم بیمه پایه را راساً پرداخت و وصول آن را از بیمه پایه به عهده بگیرد.

5-     از طرف امور اداری دانشگاه ایلام یک جلد شیوه نامه ارتقاء رتبه مصوب هیأت اجرایی جهت اعلام نظر و استفاده در اختیار دانشگاههای منطقه 5 قرار گرفت.

6-     شیوه ­نامه اجرایی ارتقاء رتبه اعضاء ستاد کل از طرف معاون اداره کل امور اداری در اختیار اعضاء قرار گرفت.

7-     شیوه نامه اجرایی ارتقاء رتبه دانشگاه کردستان در اختیار اعضاء قرار گرفت.

8-     شرح شغل گردآوری شده گروهها و رسته ­های مختلف توسط دانشگاه های منطقه جهت بررسی و اعلام­ نظر مجدد در اختیار قرار گرفت.

9-     مقرر گردید چهارمین جلسه شورای اداری منطقه بعد از ماه مبارک رمضان و در دانشگاه لرستان برگزار گردد.

سومين نشست مديران کل امور اداري دانشگاههاي منطقه 5