سومین نشست مدیران کل امور اداری دانشگاههای منطقه 5

خانه خبرها
سومين نشست مديران کل امور اداري دانشگاههاي منطقه 5

 به گزارش خبرنگار روابط عمومي، سومين نشست مديران کل امور اداري دانشگاههاي منطقه 5 (ايلام، رازي، صنعتي کرمانشاه، کردستان و لرستان) برگزار شد.

آقاي مهندس ملکي،  مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي در مورد اين نشست بيان داشت: روز شنبه مورخ 94/03/11 در سالن جلسات حوزه معاونت پشتيباني دانشگاه رازي و با حضور سرکار خانم سلماني معاون محترم مدير کل امور اداري وزارت با دستور کار اعلامي برگزار و موارد ذيل مطرح و مورد بحث و اعلام نظر قرار گرفت.

1-     با توجه به پرسش سال 93 دبيرخانه منطقه 5 در خصوص فوق­ العاده مديريت اعضاي هيأت علمي که مشمول کسور بازنشستگي مي­باشد ولي در محاسبه حقوق بازنشستگي لحاظ و اعمال نمي­گردد، با عنايت به شکايت اعضاء هيأت علمي دانشگاه تهران و رأي ديوان عدالت اداري و پيگيري و تفاهم­نامه وزارت با سازمان بازنشستگي بدين­وسيله فوق­العاده مديريت اعضاء هيأت علمي براي حقوق بازنشستگي محاسبه و اعمال مي­گردد.

2-     به لحاظ محاسبه و اعمال فوق­العاده مديريت در حقوق بازنشستگي اعضاء هيأت علمي مقرر گرديد در حکم کارگزيني آنان براي دارندگان پست­هاي مديريتي عنوان (سمت ) قيد گردد.

3-     با توجه به پرسش مديران اداري دانشگاههاي منطقه 5 و ديگر مناطق با عنايت ويژه به مناطق کمتر توسعه يافته و شرايط جوي منطقه غرب وجلسات متعدد در وزارت حداکثر تا هفته بعد ميزان و درصد فوق ­العاده بدي آب و هوا اعضاء غير هيأت علمي به دانشگاه هاي مختلف اعلام خواهد شد.

4-     با توجه به پيشنهاد قبلي مناطق 9 گانه جهت تجميع قرارداد بيمه ­هاي تکميلي جهت اعمال تخفيف سرانه بدليل تعداد افراد مشمول در کل وزارتخانه و بررسي و جلسات متعدد در ستاد کل و با عنايت به صورتجلسه 586/73/6 تاريخ 08/01/94 ستاد با دبيران مناطق و ارائه پيشنهادت مختلف، آخرين جدول ريز تعهدات پيشنهادي جهت اعلام ­نظر از طرف معاون اداره کل امور اداري وزارت قرائت و پيشنهاداتي جهت حذف يا اضافه نمودن تعهدات شرکت بيمه گر، مبلغ پيشنهادي تعهدات خدمات بيمه تکميلي اعلام و مقرر گرديد تمامي پيشنهادات جهت مناقصه از طرف وزارت با شرکت­هاي بيمه گر نام آشنا در فاصله زماني کوتاه با توجه به مشموليت آن براي اعضاء هيأت علمي کارکنان دانشجويان تمام دانشگاه ها و بيمه­ هاي جانبي اعم از بيمه عمر ، حوادث، مسئوليت، آتش سوزي و خودرو.................. انعقاد قرارداد با بهترين شرايط با يک بيمه­گر و بصورت مستقل در دستور کار انعقاد قرار گيرد.

به استثناي تعهدات درماني، جراحي و ... موارد پيشنهادي قابل ذکر به شرح ذيل مي­باشد.

ـ حذف دوره انتظار براي کليه بيمه شدگان ـ دريافت حق بيمه برابر، از کليه بيمه شدگان اعم از فرزندان، پدر و مادر خارج از تحت تکفل ـ حق بيمه افراد بالاتر از 60 سال بدون اضافه نرخ و همانند ساير بيمه شدگان.

ـ استقرار نماينده آن شرکت در هريک از دانشگاهها تا سقف بالاتر از 500 نفر و صدور معرفي­نامه به بيمارستان و پرداخت خسارت حداکثر ظرف مدت 5 روزکاري ـ حضور پزشک معتمد بيمه­گر 2 روز در هفته براي اعضاء بيش از 500 نفر ـ در مواردي که بيمارستان با بيمه پايه تکميلي قرارداد نداشته باشد بيمه­گر موظف است سهم بيمه پايه را راساً پرداخت و وصول آن را از بيمه پايه به عهده بگيرد.

5-     از طرف امور اداري دانشگاه ايلام يک جلد شيوه نامه ارتقاء رتبه مصوب هيأت اجرايي جهت اعلام نظر و استفاده در اختيار دانشگاههاي منطقه 5 قرار گرفت.

6-     شيوه ­نامه اجرايي ارتقاء رتبه اعضاء ستاد کل از طرف معاون اداره کل امور اداري در اختيار اعضاء قرار گرفت.

7-     شيوه نامه اجرايي ارتقاء رتبه دانشگاه کردستان در اختيار اعضاء قرار گرفت.

8-     شرح شغل گردآوري شده گروهها و رسته ­هاي مختلف توسط دانشگاه هاي منطقه جهت بررسي و اعلام­ نظر مجدد در اختيار قرار گرفت.

9-     مقرر گرديد چهارمين جلسه شوراي اداري منطقه بعد از ماه مبارک رمضان و در دانشگاه لرستان برگزار گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها