شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون مدیرکل یونسکو در دیدار با وزیر علوم : همیشه پیشرفت های علمی و فناوری ایران را تحسین کرده ایم

دکتر محمد فرهادی در دیدار با دکتر فلاویا اشلگل معاون مدیرکل یونسکو در بخش علوم طبیعی ،گزارشی از پیشرفت های علمی و فناوری ایران ارائه کرد .
به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهادی در این دیدار ، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه های ایران و پیشرفت های علمی و فناوری و نوآورانه صورت گرفته در مراکز علمی و تحقیقاتی ایران ، به چالش های کشور در زمینه تغییرات آب و هوایی ، ریزگردها ، بحران آب  و سالمند شدن جمعیت اشاره کرد و گفت : با ارتقای سطح بهداشت جامعه و بالا رفتن امید زندگی ، پرداختن به طب سالمندی نیز به یکی از ضرورت های کشور تبدیل شده است.
همچنین خانم اشلگل در این دیدار با اشاره به اینکه از زمان پذیرش مسئولیت خود ، ایران اولین کشوری است که از آن بازدید می کند ، گفت : تنوع فعالیت های علمی ایران که از علوم کاربردی تا علوم پایه را پوشش می دهد ، بسیار قابل توجه است .
وی ضمن اشاره به نهادینه شدن فرهنگ نوآوری در ایران گفت : همکاری های ایران و یونسکو همواره سودمند بوده و ما علاقه مند به بررسی  چالش ها و یافتن راه کارهایی برای تحکیم و تقویت همکاری ها هستیم .
خانم اشلگل افزود : ما همیشه ایران را در زمینه پیشرفت های پزشکی ، دارو و تکنولوژی ها و نوآوری ها تحسین کرده ایم و معتقدیم که ایران مثال زنده ای از ترکیب سنت و نوآوری است. 

معاون مديرکل يونسکو در ديدار با وزير علوم : هميشه پيشرفت هاي علمي و فناوري ايران را تحسين کرده ايم