معاون مدیرکل یونسکو در دیدار با وزیر علوم : همیشه پیشرفت های علمی و فناوری ایران را تحسین کرده ایم

خانه خبرها
معاون مديرکل يونسکو در ديدار با وزير علوم : هميشه پيشرفت هاي علمي و فناوري ايران را تحسين کرده ايم

دكتر محمد فرهادي در ديدار با دكتر فلاويا اشلگل معاون مديركل يونسكو در بخش علوم طبيعي ،گزارشي از پيشرفت هاي علمي و فناوري ايران ارائه كرد .
به گزارش روابط عمومي، دكتر فرهادي در اين ديدار ، ضمن ارائه گزارشي از وضعيت دانشگاه هاي ايران و پيشرفت هاي علمي و فناوري و نوآورانه صورت گرفته در مراكز علمي و تحقيقاتي ايران ، به چالش هاي كشور در زمينه تغييرات آب و هوايي ، ريزگردها ، بحران آب  و سالمند شدن جمعيت اشاره كرد و گفت : با ارتقاي سطح بهداشت جامعه و بالا رفتن اميد زندگي ، پرداختن به طب سالمندي نيز به يكي از ضرورت هاي كشور تبديل شده است.
همچنين خانم اشلگل در اين ديدار با اشاره به اينكه از زمان پذيرش مسئوليت خود ، ايران اولين كشوري است كه از آن بازديد مي كند ، گفت : تنوع فعاليت هاي علمي ايران كه از علوم كاربردي تا علوم پايه را پوشش مي دهد ، بسيار قابل توجه است .
وي ضمن اشاره به نهادينه شدن فرهنگ نوآوري در ايران گفت : همكاري هاي ايران و يونسكو همواره سودمند بوده و ما علاقه مند به بررسي  چالش ها و يافتن راه كارهايي براي تحكيم و تقويت همكاري ها هستيم .
خانم اشلگل افزود : ما هميشه ايران را در زمينه پيشرفت هاي پزشكي ، دارو و تكنولوژي ها و نوآوري ها تحسين كرده ايم و معتقديم كه ايران مثال زنده اي از تركيب سنت و نوآوري است. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها