شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری: کماکان گفت‌وگو را نیاز اول جامعه می‌دانیم

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر محمد علی‌اکبری در مراسم اختتامیه‌ی مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان نشان خواجه ‌نصیرالدین طوسی، بیان داشت: امروز روز خوبی برای دانشگاه است چون این برنامه‌ی جهاد دانشگاهی، دانشگاه را به‌ سوی انجام رسالت خود که همان ایجاد بستر لازم برای یادگرفتن توأمان دانش و بینش است نزدیک ‌تر کرده است.

سرپرست دانشگاه ایلام با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی وتریبون آزاد در دانشگاه گفت: این برنامه‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی کمک می‌کند تا در معرفی دانشگاه به جامعه طرحی نو پیاده شود

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مناظره‌ی امروز بزرگان فردای این جامعه هستند و امروز فرهنگ گفت‌ و گو یعنی نیاز امروز و آینده را تمرین می‌کنند، ادامه داد: دانشگاه ایلام از برنامه‌های جهاددانشگاهی در دانشگاه استقبال می‌کند.

دکتر علی‌اکبری تصریح کرد: کماکان گفت‌وگو را نیاز اول جامعه می‌دانیم و ناراحتیم از اینکه به خاطر برخی سیاسی بازی‌ها این موضوع نهادینه نشده است.

وی تأکید کرد: تنوع ،زیبایی جامعه ما است و نباید کسی خدای ناکرده به فکر ضعیف کردن این تنوع‌ها باشد چون در جامعه برای رسیدن به موفقیت باید خوب و خوب‌ترین در کنار هم باشند مانند دوران دفاع مقدس که این نگاه ،موفقیت را برای ما به ارمغان آورد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، اظهار داشت: روشن شدن تعاریف، برکت گفت‌وگو و مناظره است و بنا به فرموده‌ی امام علی (ع) اگر تعریفی روشن داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و تعاریف ما را به معرفت نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مناظره و برکات آن، از فعالیت جهاد دانشگاهی در این زمینه تقدیر کرد.

دکتر علي اکبري:  کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم دکتر علي اکبري:  کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم دکتر علي اکبري:  کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم دکتر علي اکبري:  کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم دکتر علي اکبري:  کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم