دکتر علی اکبری: کماکان گفت‌وگو را نیاز اول جامعه می‌دانیم

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آقاي دکتر محمد علي‌اکبري در مراسم اختتاميه‌ي مرحله استاني چهارمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان نشان خواجه ‌نصيرالدين طوسي، بيان داشت: امروز روز خوبي براي دانشگاه است چون اين برنامه‌ي جهاد دانشگاهي، دانشگاه را به‌ سوي انجام رسالت خود که همان ايجاد بستر لازم براي يادگرفتن توأمان دانش و بينش است نزديک ‌تر کرده است.

سرپرست دانشگاه ايلام با اشاره به برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي وتريبون آزاد در دانشگاه گفت: اين برنامه‌ها و برنامه‌هاي جهاد دانشگاهي کمک مي‌کند تا در معرفي دانشگاه به جامعه طرحي نو پياده شود

وي با بيان اينکه شرکت‌کنندگان در مناظره‌ي امروز بزرگان فرداي اين جامعه هستند و امروز فرهنگ گفت‌ و گو يعني نياز امروز و آينده را تمرين مي‌کنند، ادامه داد: دانشگاه ايلام از برنامه‌هاي جهاددانشگاهي در دانشگاه استقبال مي‌کند.

دکتر علي‌اکبري تصريح کرد: کماکان گفت‌وگو را نياز اول جامعه مي‌دانيم و ناراحتيم از اينکه به خاطر برخي سياسي بازي‌ها اين موضوع نهادينه نشده است.

وي تأکيد کرد: تنوع ،زيبايي جامعه ما است و نبايد کسي خداي ناکرده به فکر ضعيف کردن اين تنوع‌ها باشد چون در جامعه براي رسيدن به موفقيت بايد خوب و خوب‌ترين در کنار هم باشند مانند دوران دفاع مقدس که اين نگاه ،موفقيت را براي ما به ارمغان آورد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي، معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، اظهار داشت: روشن شدن تعاريف، برکت گفت‌وگو و مناظره است و بنا به فرموده‌ي امام علي (ع) اگر تعريفي روشن داشته باشيم بسياري از مشکلات حل مي‌شود و تعاريف ما را به معرفت نزديک مي‌کند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره مناظره و برکات آن، از فعاليت جهاد دانشگاهي در اين زمينه تقدير کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها