شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه هم اندیشی پارک علم و فناوری استان ایلام با اساتید و دانشجویان دانشکده کشاورزی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این جلسه با حضور دکتر مصطفی کریمیان اقبال، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس ،اعضائ هیأت علمی دانشکده کشاورزی و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

دکتر مصطفی کریمیان اقبال، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس به ایراد سخنرانی پرداختند. محور صحبت های وی پیرامون نگاه نسل سومی به دانشگاه ها بود. دانشگاه نسل سوم یا دانشگاه کارآفرین می تواند به تجاری سازی دستاورد های تحقیقاتی و پژوهشی و به دنبال آن رشد اقتصادی جامعه کمک کند. نگاه عملی تر به به تحقیقات دانشگاهی، هدایت کردن این تحقیقات به سمت تجاری سازی، افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت با توجه به نیاز استان و رشته های تحصیلی در مراکز اموزشی استان و …. از جمله محور های صحبت های دکتر کریمیان  اقبال در این جلسه بود. در پایان نیز در یک فضای دوستانه پرسش هایی از سوی حضار مطرح شد که دکتر کریمیان اقبال به آنها پاسخ گفتند.

جلسه هم انديشي پارک علم و فناوري استان ايلام با اساتيد و دانشجويان دانشکده کشاورزي جلسه هم انديشي پارک علم و فناوري استان ايلام با اساتيد و دانشجويان دانشکده کشاورزي جلسه هم انديشي پارک علم و فناوري استان ايلام با اساتيد و دانشجويان دانشکده کشاورزي جلسه هم انديشي پارک علم و فناوري استان ايلام با اساتيد و دانشجويان دانشکده کشاورزي