شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

هشت سال دفاع مقدس تجلی تقابل تمام عیار جبهه حق و باطل است

حجت الاسلام سید محمد باقر هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی ، به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت: در یک طرف این دو جبهه خیر و شر، ملت بزرگ ایران به رهبری و فرماندهی امام خمینی(ره) و در طرف دیگر تمام دنیای کفر و شرک و الحاد و ابرقدرت های شرق و غرب و عوامل منطقه ای آنها قرار داشت.
وی ادامه داد: در این تقابل نابرابر که تمام سازمان بین المللی در خدمت جبهه استکبار به فرماندهی شیطان بزرگ آمریکا بودند، ملت بزرگ ایران در سایه استقامت و پایداری، بصیرت و آگاهی، حقیقت طلبی و عزت خواهی، ایثار و فداکاری، الهام گیری از سنت و سیره نبوی، نهضت حسینی و مشی علوی و تبعیت از فرامین معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) توانست حماسه ای بی نظیر خلق کند.
وی اظهار کرد: ملت ایران با وحدت و همدلی و پشتیبانی جانانه از نیروهای دفاعی سپاه، ارتش و بسیج، تمام نقشه های دشمن در همه سطوح اعم از نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نقش بر آب کرده است. 
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت: ملت ایران توانست با دستان خالی پیروزی که هیچگاه برای دشمنان قابل تصور نبود، محقق کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف خود یعنی تجزیه کشور، سقوط نظام اسلامی، محبوس کردن انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران، استحاله نظام، مخدوش کردن اسلامیت نظام و استقلال کشور و جدایی مردم و مسوولان ناکام بگذارد.
حجت الاسلام هاشمی افزود: در این نبرد نابرابر هیمنه قدرت های بزرگ در هم شکسته و مقاومت اسلامی با ترویج روحیه شهادت طلبی و ظلم ستیزی بنیان نهاده شد.
وی تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس، جبهه ها دانشگاه انسان سازی، اعتماد به نفس، خود باوری، عزت خواهی و جوشش ایمان و ارزشهای الهی بود.

هشت سال دفاع مقدس تجلي تقابل تمام عيار جبهه حق و باطل است