هشت سال دفاع مقدس تجلی تقابل تمام عیار جبهه حق و باطل است

خانه خبرها
هشت سال دفاع مقدس تجلي تقابل تمام عيار جبهه حق و باطل است

حجت الاسلام سيد محمد باقر هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در گفتگويي با خبرنگار روابط عمومي ، به مناسبت هفته دفاع مقدس بيان داشت: در يک طرف اين دو جبهه خير و شر، ملت بزرگ ايران به رهبري و فرماندهي امام خميني(ره) و در طرف ديگر تمام دنياي کفر و شرک و الحاد و ابرقدرت هاي شرق و غرب و عوامل منطقه اي آنها قرار داشت.
وي ادامه داد: در اين تقابل نابرابر که تمام سازمان بين المللي در خدمت جبهه استکبار به فرماندهي شيطان بزرگ آمريکا بودند، ملت بزرگ ايران در سايه استقامت و پايداري، بصيرت و آگاهي، حقيقت طلبي و عزت خواهي، ايثار و فداکاري، الهام گيري از سنت و سيره نبوي، نهضت حسيني و مشي علوي و تبعيت از فرامين معمار کبير انقلاب حضرت امام (ره) توانست حماسه اي بي نظير خلق کند.
وي اظهار کرد: ملت ايران با وحدت و همدلي و پشتيباني جانانه از نيروهاي دفاعي سپاه، ارتش و بسيج، تمام نقشه هاي دشمن در همه سطوح اعم از نظامي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي را نقش بر آب کرده است. 
معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: ملت ايران توانست با دستان خالي پيروزي که هيچگاه براي دشمنان قابل تصور نبود، محقق کرده و دشمن را در رسيدن به اهداف خود يعني تجزيه کشور، سقوط نظام اسلامي، محبوس کردن انقلاب اسلامي در جغرافياي ايران، استحاله نظام، مخدوش کردن اسلاميت نظام و استقلال کشور و جدايي مردم و مسوولان ناکام بگذارد.
حجت الاسلام هاشمي افزود: در اين نبرد نابرابر هيمنه قدرت هاي بزرگ در هم شکسته و مقاومت اسلامي با ترويج روحيه شهادت طلبي و ظلم ستيزي بنيان نهاده شد.
وي تاکيد کرد: هشت سال دفاع مقدس، جبهه ها دانشگاه انسان سازي، اعتماد به نفس، خود باوري، عزت خواهي و جوشش ايمان و ارزشهاي الهي بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها