شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدید

به گزارش روابط عمومی، اردوی توجیهی دانشجویان دختر و پسر ورودی جدید دانشگاه ایلام، به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول مهر ماه با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین و مدیران محترم دانشگاه، معاون محترم نهاد رهبری و استقبال دانشجویان دختر و پسر در منطقه تفریحی خوران برگزار گردید تا دانشجویان هر چه بیشتر و بهتر با شرایط، نیازهای حیاتی، قوانین و مقررات تحصیلی، رفاهی و در کل جوانب مختلف زندگی دانشجویی آشنا شوند.
 دکتر علی‌اکبری رئیس محترم دانشگاه ایلام ضمن تبریک عید غدیر خم به دانشجویان و تبریک به جهت موفقیت آنان در ورود به دانشگاه و خوش‌آمد گویی به این عزیزان، بیان داشت: دانشگاه ایلام جزء دانشگاه‌های در حال پیشرفت کشور است که با هفت دانشکده،دانشجویان در مقاطع مختلف در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، وی امکانات آموزشی، آزمایشگاهی و رفاهی دانشگاه ایلام را نسبتاً مطلوب دانست و از دانشجویان خواست تا در نگهداری محیط خوابگاه‌ها و ساختمان‌های آموزشی و آزمایشگاهی کمال همکاری را داشته باشند.
دکتر علی‌اکبری، رعایت مقررات و مصوبات آموزشی و انضباطی دانشگاه را برای دانشجویان ضروری و واجب دانست  و از دانشجویان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات، محیط مناسب تری را برای تحصیل خود فراهم کنند. در ادامه، دکتر دانشفر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر نعمتی، معاون دانشجویی و دکتر مامی زاده، مدیر آموزشی مطالب مهمی را در حوزه کاری خود با دانشجویان در میان گذاشتند و خواستار توجه و رعایت آن شدند. در پایان نیز حجت الاسلام هاشمی به توضیح نکات مهمی درباب مسایل دینی و اخلاقی دوره دانشجویی پرداخت. برگزاری مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی دانشجویی بود که با معرفی نفرات برتر هدایایی تقدیم آنان شد.

اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد