اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدید

خانه خبرها
اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد

به گزارش روابط عمومي، اردوي توجيهي دانشجويان دختر و پسر ورودي جديد دانشگاه ايلام، به ترتيب در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته اول مهر ماه با حضور رياست محترم دانشگاه، معاونين و مديران محترم دانشگاه، معاون محترم نهاد رهبري و استقبال دانشجويان دختر و پسر در منطقه تفريحي خوران برگزار گرديد تا دانشجويان هر چه بيشتر و بهتر با شرايط، نيازهاي حياتي، قوانين و مقررات تحصيلي، رفاهي و در کل جوانب مختلف زندگي دانشجويي آشنا شوند.
 دکتر علي‌اکبري رئيس محترم دانشگاه ايلام ضمن تبريک عيد غدير خم به دانشجويان و تبريک به جهت موفقيت آنان در ورود به دانشگاه و خوش‌آمد گويي به اين عزيزان، بيان داشت: دانشگاه ايلام جزء دانشگاه‌هاي در حال پيشرفت کشور است که با هفت دانشکده،دانشجويان در مقاطع مختلف در اين دانشگاه در حال تحصيل هستند، وي امکانات آموزشي، آزمايشگاهي و رفاهي دانشگاه ايلام را نسبتاً مطلوب دانست و از دانشجويان خواست تا در نگهداري محيط خوابگاه‌ها و ساختمان‌هاي آموزشي و آزمايشگاهي کمال همکاري را داشته باشند.
دکتر علي‌اکبري، رعايت مقررات و مصوبات آموزشي و انضباطي دانشگاه را براي دانشجويان ضروري و واجب دانست  و از دانشجويان خواست تا با رعايت قوانين و مقررات، محيط مناسب تري را براي تحصيل خود فراهم کنند. در ادامه، دکتر دانشفر، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي، دکتر نعمتي، معاون دانشجويي و دکتر مامي زاده، مدير آموزشي مطالب مهمي را در حوزه کاري خود با دانشجويان در ميان گذاشتند و خواستار توجه و رعايت آن شدند. در پايان نيز حجت الاسلام هاشمي به توضيح نکات مهمي درباب مسايل ديني و اخلاقي دوره دانشجويي پرداخت. برگزاري مسابقات ورزشي نيز از ديگر برنامه‌هاي اين اردوي دانشجويي بود که با معرفي نفرات برتر هدايايي تقديم آنان شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها