شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتشار شش عنوان کتاب تألیفی توسط دکتر اردشیر شیری دانشیار دانشگاه ایلام

دکتر اردشیر شیری دانشیار دانشگاه ایلام، موفق به چاپ شش عنوان کتاب تألیفی در چند سال اخیر شده است.

اشاره:

   دکتر اردشیر شیری دانشیار گروه مدیریت، از اساتید خوشنام و باسابقه دانشگاه ایلام است که از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و ریاست دانشگاه فرهنگیان ایلام اشاره کرد. دکتر شیری همچنین تاکنون موفق به چاپ شش عنوان کتاب تألیفی، 45 عنوان مقاله علمی – پژوهشی و  ISI و 119 مقاله ارائه شده در همایش‌های ملی و بین‌المللی شده است.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر اردشیر شیری دانشیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی در چند سال اخیر موفق به چاپ شش عنوان کتاب شامل: برنامه‌ریزی منابع انسانی، راهنمای تحلیل آماری (با استفاده از نرم‌افزارهای AMOST, LIREL ,SPSS، مبانی مدیریت رفتار فردی (رفتار سازمانی پیشرفته)، تحلیل مالی و مدیریت ریسک، مدیریت منابع انسانی و مدیریت گروه و رفتارهای بین فردی گردیده است.

بنا به این گزارش کتاب برنامه‌ریزی منابع انسانی به عنوان یکی از کُتب مرجع در رشته مدیریت در سطح کشور و برای تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در ده فصل تدوین و توسط انتشارات سمت منتشر گردیده و هم اکنون چاپ دوم آن نیز انتشار یافته است.

این گزارش می افزاید: همزمان با هفته پژوهش و فناوری در سال جاری، جلسه نقد این کتاب با حضور دکتر صید مهدی ویسه و دکتر  اسفندیار محمدی بعنوان منتقد و جمع زیادی از دانشجویان روز یک شنبه 24 آذر در محل ساختمان قلم چی برگزار گردید که در ابتدای جلسه دکتر شیری توضیحاتی را در خصوص روند تألیف و چاپ کتاب ارائه کرد و در ادامه دکتر ویسه و دکتر  محمدی بعنوان منتقدین کتاب جامع و کامل بودن این اثر، برتری آن نسبت موارد مشابه و شیوایی و روانی نثر کتاب را از نقاط قوت کتاب برشمردند و  عنوان کردند این کتاب منبعی غنی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

 

انتشار شش عنوان کتاب تأليفي توسط دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام انتشار شش عنوان کتاب تأليفي توسط دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام انتشار شش عنوان کتاب تأليفي توسط دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام انتشار شش عنوان کتاب تأليفي توسط دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام انتشار شش عنوان کتاب تأليفي توسط دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام