شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه ایلام از نیروگاه سد سیمره بازدید کردند

بر اساس برنامه‌ آموزشی گروه مهندسی برق و طبق سرفصل دروس مربوطه، دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه ایلام در قالب اردوی علمی یک روزه از نیروگاه سد سیمره بازدید کردند.

   به گزارش روابط عمومی، دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه ایلام به سرپرستی دکتر مجید ولی زاده استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی برق، در یک اردوی علمی یک روزه از تجهیزات الکتریکی نیروگاه آبی سد سیمره  در روز دوشنبه دوم دی ماه در بازدید نمودند.

بنا به این گزارش، دکتر مجید ولی‌زاده استادیار گروه مهندسی برق دانشکده فنی و  مهندسی در خصوص اهداف و جزئیات این اردوی علمی،  بیان کرد: به منظور افزایش دید فنی دانشجویان و تطبیق آموخته‌های تئوری با مسائل عملی صنعت برق و در راستای رعایت سرفصل درس تولید انرژی الکتریکی و هماهنگی  و پی‌گیری هیأت رئیسه دانشکده فنی و مهندسی این بازدید علمی تحقق یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه قبلا کارگاه دو روزه آشنایی با تجهیزات برق صنعتی توسط اینجانب برای دانشجویان برگزار شده بود و بدین لحاظ میزان شناخت دانشجویان از تجهیزات نیروگاهی نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت قابل توجهی داشت، بدین لحاظ در جریان این اردوی علمی؛ دانشجویان با تسلط کامل سئوالات متعددی را مطرح کردند و  مسئولین نیروگاه سد سیمره هم به خوبی و به صورت مبسوط به سئوالات مطرح شده پاسخ های لازم را ارائه کردند که در اینجا  لازم است ازمساعی این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دکتر ولی‌زاده یادآور شد: برگزاری یک اردوی مطلوب علمی نیازمند پیگیری و اشتیاق دانشجویان برای یادگیری است که در این راستا اعضای شورای مرکزی و فعالین انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق و به طور ویژه آقای بلوچی دبیر انجمن تلاش زیاید انجام دادند.