دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه ایلام از نیروگاه سد سیمره بازدید کردند

خانه خبرها

بر اساس برنامه‌ آموزشي گروه مهندسي برق و طبق سرفصل دروس مربوطه، دانشجويان گروه مهندسي برق دانشگاه ايلام در قالب اردوي علمي يک روزه از نيروگاه سد سيمره بازديد کردند.

   به گزارش روابط عمومي، دانشجويان گروه مهندسي برق دانشگاه ايلام به سرپرستي دکتر مجيد ولي زاده استاد مشاور انجمن علمي دانشجويي برق، در يک اردوي علمي يک روزه از تجهيزات الکتريکي نيروگاه آبي سد سيمره  در روز دوشنبه دوم دي ماه در بازديد نمودند.

بنا به اين گزارش، دکتر مجيد ولي‌زاده استاديار گروه مهندسي برق دانشکده فني و  مهندسي در خصوص اهداف و جزئيات اين اردوي علمي،  بيان کرد: به منظور افزايش ديد فني دانشجويان و تطبيق آموخته‌هاي تئوري با مسائل عملي صنعت برق و در راستاي رعايت سرفصل درس توليد انرژي الکتريکي و هماهنگي  و پي‌گيري هيأت رئيسه دانشکده فني و مهندسي اين بازديد علمي تحقق يافت.

وي افزود: با توجه به اينکه قبلا کارگاه دو روزه آشنايي با تجهيزات برق صنعتي توسط اينجانب براي دانشجويان برگزار شده بود و بدين لحاظ ميزان شناخت دانشجويان از تجهيزات نيروگاهي نسبت به دوره‌هاي قبل پيشرفت قابل توجهي داشت، بدين لحاظ در جريان اين اردوي علمي؛ دانشجويان با تسلط کامل سئوالات متعددي را مطرح کردند و  مسئولين نيروگاه سد سيمره هم به خوبي و به صورت مبسوط به سئوالات مطرح شده پاسخ هاي لازم را ارائه کردند که در اينجا  لازم است ازمساعي اين عزيزان کمال تقدير و تشکر را داشته باشم.

دکتر ولي‌زاده يادآور شد: برگزاري يک اردوي مطلوب علمي نيازمند پيگيري و اشتياق دانشجويان براي يادگيري است که در اين راستا اعضاي شوراي مرکزي و فعالين انجمن علمي دانشجويي مهندسي برق و به طور ويژه آقاي بلوچي دبير انجمن تلاش زيايد انجام دادند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها