شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نمایشگاه تخصصی کتاب کانون هلال احمر دانشجویی در حال برگزاری است

نمایشگاه تخصصی کانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه ایلام به مدت پنج روز در جنب سالن فرزانگان در حال برگزاری است.

   به گزار ش روابط عمومی، نمایشگاه کتاب تخصصی کانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی، خانم زهره صیدی دبیر کانون هلال احمر دانشجویی و نمایندگان جمعیت هلال احمر استان صبح روز یک شنبه اول دی ماه در جنب سالن فرزانگان افتتاح گردید.

 بنا به این گزارش، در این نمایشگاه پنج روزه کتاب های مختلف و متنوعی در بخش های فرهنگی، هنری، دفاع مقدس، علمی، سیاسی، تاریخی، مشاوره وخانواده با 30 درصد تخفیف به فروش می ‌رسد.

لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه به بازدیدکنندگان کتاب رایگان هدیه داده می شود و وضعیت سلامت بازدیدکنندگان توسط فعالین کانون هلال احمر چک می شود.

نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است نمايشگاه تخصصي کتاب کانون هلال احمر دانشجويي در حال برگزاري است