شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه کانون بسیج اساتید و پایگاه بسیج اداری کارکنان دانشگاه ایلام به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بسمه تعالی

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا».

(سوره مبارکه الأحزاب آیه 23)

«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند».

بسیجیان انقلاب اسلامی عزادار فرمانده خود هستند فرمانده‌ای که صادقانه و خالصانه در همه جبهه‌ها حضور داشت، از جبهه فرهنگی گرفته تا جبهه سیاسی و جبهه اجتماعی و جبهه نبرد با شقی‌ترین افراد زمان.
سرداری که ملقب شد به سردار دل‌ها زیرا قبل از هر اقدامی و هر رزمی با اخلاصش قلب‌ها را تسخیر می‌کرد که در حقیقت اینگونه سلوک متعلق به اولیاء الهی است.

امروز در مصیبت مالک اشتر انقلاب باید هم خون گریست و هم خداوند را شکر نمود که سردار به مانند حیاتش توانست همه قلب‌ها را به هم وصل نماید. زن و مرد، پیر و جوان، بسیجی و ... همه و همه از هر فکر و جناحی برای شهادت علمدار انقلاب اشک ماتم ریختند و به امام امت تسلیت گفتند به راستی که این روزها همه در کنار امام امت عزادار هستند.

اما حیات طیبه انقلاب آنقدر تنومند شده است که هر روز شاخه‌ای سترگ از دل آن بیرون می‌آید و سرسبزی و طراوت را به جهانیان هدیه می‌دهد و دنیا بلافاصله و بدون درنگ دید که عَلَم به دستان مبارک امام امت به سرباز دیگری از انقلاب سپرده شد تا خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه پیدا کند و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک باشد و حقیقتاً دنیا به وعده‌های راستین ولی امر مسلمین جهان باور دارند که "انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند."
کانون بسیج اساتید و پایگاه بسیج اداری کارکنان دانشگاه ایلام ضمن محکومیت شدید این اقدام پست دولت تروریست آمریکا و تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش به محضر حضرت بقیه الله (ارواحنا الفداه) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و تمامی آزادیخواهان دنیا اعلام می‌کند که با تمام وجود برای انتقام خون سردار سلیمانی و همرزمانش در هر میدان و هر زمانی آماده است و منتظر فرمانی از جانب فرمانده کل قوا می باشد و دشمنان خوارشده این انقلاب بدانند هرچند فقدان سردار سلیمانی آتش سوزان بر جان و جگرمان افکنده است، اما جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده و راه آن شهید سعید را در همه عرصه‌ها استمرار خواهند بخشید.

کانون بسیج اساتید و پایگاه بسیج اداری کارکنان دانشگاه ایلام