شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری ششمین نشست مدیران برنامه و بودجه و مدیران مالی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در دانشگاه ایلام

با برنامه‌ریزی و هماهنگی مدیریت برنامه و بودجه، ششمین نشست مدیران برنامه و بودجه و مدیران مالی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، ششمین نشست مدیران برنامه و بودجه و مدیران مالی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، دکترملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، خانم دکتر خالقی سروش معاون مدیرکل بودجه وزارت علوم و دکتر سلاورزی زاده مدیر برنامه و بودجه دانشگاه ایلام و دبیر شورای مدیران برنامه و بودجه دانشگاه‌های منطقه پنج کشور صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی، بیان کرد:  دانشگاه علاوه بر اینکه سازمانی یادهنده می‌باشد، سازمانی یادگیرنده هم است و لذا برگزاری چنین نشست‌هایی برای استفاده از تجریات همدیگر و تبادل نظرات اهمیت محوری دارد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بودجه زیربنای کارها نیست، تأکید کرد: علیرغم اهمیت بودجه، اما برنامه‌ریزی اهمیت راهبردی‌تر دارد، چونکه اگر برنامه نباشد کارها خوب پیش نمی‌ورد و  هزینه‌ها هم افزایش خواهد یافت.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به تدوین و اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه ایلام، اظهار داشت: برای تحقق توسعه متوازن دانشگاه، برنامه استراتژیک با مشارکت همه واحدها تدوین، تصویب و برای اجرا ابلاغ شد و تمام معاونت‌ها، دانشکده‌ها و مدیرت‌ها هم موظف به انطباق برنامه‌های خود با این برنامه می‌باشند.

در این نشست دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ضمن خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در این نشست، برگزاری چنین نشست‌هایی را برای تبادل تجربیات مهم عنوان کرد و تأکید کرد می‌توان با فرآیند بودجه‌ریزی مطلوب و کنترل هزینه‌ها  و تحقق دانشگاه مولد ثروت، به روند توسعه جامعه کمک بیشتری نمود.

سپس خانم دکتر خانم دکتر خالقی سروش معاون مدیرکل بودجه وزارت علوم، برگزاری چنین نشست‌هایی را برای انتقال تجربیات مهم عنوان کرد و بر تغییر در فرآیند بودجه‌ریزی در حوزه وزارت علوم تأکید کرد و توضیحاتی را در خصوص تحقق این مهم بیان کرد.

در ادامه دکتر سلاورزی‌زاده  مدیر برنامه و بودجه دانشگاه ایلام با بیان اینکه بودجه بحث برانگیزترین واژه سیاسی معاصر ایران از سال 1300 تاکنون است، تأکید کرد استفاده از نفت به عنوان منبع درآمد، آسیب پذیر و شکننده می‌باشد و برای همین این موضوع به پاشنه آشیل اقتصاد ایران تبدیل شده است.

دکتر سلاورزی زاده با تأکید بر اینکه منابع  درآمد باید متنوع باشند، گفت: در فرآیند بودجه‌ریزی، بهره‌وری اهمیت مبنایی دارد و لذا باید با الترام به این فرآیند در روند کسب درآمد و هزینه کرد دانشگاه‌ها بازنگری شود.

در ادامه دکتر تقی لو دبیر منطقه چهار شورای مدیران برنامه و بودجه به ارائه کارگاه در خصوص بودجه ریزی عملیاتی، مراحل و وظایف مدیران بودجه و مدیران مالی پرداخت و در پایان این جلسه کارگروه بودجه ریزی عملیاتی مرکب از دو نفر از مدیران مالی، برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات منطقه پنج شامل دانشگاه های ایلام، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، آیت الله بروجردی و لرستان تشکیل شد.

 

 

برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام برگزاري ششمين نشست مديران برنامه و بودجه و مديران مالي دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه ايلام