شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط عمومی دانشگاه، مراسم گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و مقام زن ویژه بانوان کارمند با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، آقای خورانی حیدری مدیر امور اداری و پشتیبانی، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی و جمعی زیادی از بانوان کارمند، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این مراسم  دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن و با تشکر از زحمات بانوان کارمند در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه، تأکید کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش و زحمات همه اساتید و کارکنان و از جمله بانوان کارمند، دانشگاه ایلام هم اکنون در دوارن اوج قرار دارد.

رئیس دانشگاه با اشاره به ارتقاء وضعیت بانوان و از جمله افزایش سهم آنان در حوزه مدیریت‌ها، تأکید کرد ان شاء الله این روند همچنان ادامه پیدا خواهد نمود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه زنان دارای توانایی‌های ویژه‌ای‌ هستند، اظهار داشت: اگر این توانایی ها به مَنصه ظهور برسد ضمن ارتقاء جایگاه زنان در اجتماع، روند توسعه مادی و معنوی جامعه افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام غیاثی با اشاره به ضرورت وجود الگو برای زنان، بیان کرد: الگوی بی‌بدیل و تمام عیار در تمام تاریخ بشر  و برای همیشه برای زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است که زنان می‌توانند با پیروی از سیره آن حضرت به درجات والای معنوی برسند.

در این مراسم همچنین دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی با ارائه آماری از وضعیت بانوان شاغل در دانشگاه، تأکید کرد در دانشگاه ایلام در واگذاری مدیریت‌ها و پست‌های سازمانی؛ پیشنهادات مختلف و متنوع بررسی می‌گردد و هیچ گونه نگاه جنسیتی و غیره دخیل داده نمی‌شود.

در ادامه خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه به جهت همکاری و همراهی برای ارتقاء وضعیت بانوان، توضیحاتی را در خصوص مشکلات و درخواست‌های بانوان کارمند دانشگاه ارائه کرد.

در پایان  بانوان حاضر در مراسم به بیان نظرات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و سپس رئیس دانشگاه و معاون پشتیبانی و منابع انسانی پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد