شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح برنامه‌های ویژه دانشگاه ایلام برای مصونیت از کروناویروس/هیچ مورد مشکوکی نداشته‌ایم

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: ستاد مداخله‌ی برای پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه ایلام تشکیل شد/ فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه افزایش  پیدا کرده/ با اطمینان می‌گویم که هیچ مورد مشکوکی نداشته‌ایم.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ، با بیان این خبر، اظهار داشت: سلامت دانشجویانی که با کشورهای همسایه و استان‌های پر خطر تردد داشته‌اند، پایش شده و خوشبختانه نتیجه هیچ آزمایشی مثبت نبوده است.

دکتر علی‌اکبری، اظهار کرد: ستاد مداخله‌ی برای پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه ایلام تشکیل و تصمیملت مهمی نیز گرفته شده است.

رئیس دانشگاه بالا بردن سطح مداخلات بهداشتی خوابگاه ها، سلف سرویس و دیگر مکان های دانشگاه با برنامه ها و تمهیدات ویژه را از جمله تصمیمات این ستاد عنوان کرد و  گفت: فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه افزایش  پیدا کرده و به خانواده‌های دانشجویان دانشگاه ایلام اطمینان می‌دهیم سلامت این عزیزان مهمترین اولویت دانشگاه ایلام در شرایط کنونی است.

دکتر علی‌اکبری تصریح کرد: با رؤسای دانشگاه‌های منطقه نیز در حال رایزنی هستیم و امیدواریم در صورت ضرورت تصمیمات مشترکی در این زمینه گرفته شود.