شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم بزرگداشت روز زن ویژه بانوان عضو هیأت علمی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با حضور هیأت رئیس دانشگاه، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن ویژه بانوان عضو هیأت علمی در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن ویژه بانوان عضو هیأت علمی با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه، دکترملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس در امور بانوان و جمعی ار بانوان عضو هیأت علمی صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با بیان اینکه این جلسه نمادین است، از زحمات خانم دکتر پیرزادنیا در پی‌گیری امور مختلف بانوان عضو هیأت علمی و کارمند دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و از روند ارتقاء بانوان در سطح دانشگاه ابراز رضایت و خرسندی نمود و تأکید کرد هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

در ادامه حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه، با اشاره به جایگاه بانوان در سطح جامعه، بیان کرد: بواسطه این جایگاه توقعات بیشتری از آنان وجود دارد و در همین راستا با توجه به واقعیت تجربی و محیطی، نقش الگویی بانوان خیلی افزایش یافته است.

حجت الاسلام غیاثی، افزود: برای مقابله با بحران‌های فکری و فرهنگی، الان به این نقش الگویی نیاز جدی است، تا بتوانند پاسخگوی نیازها باشند.

در این نشست همچنین  خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس در امور بانوان ضمن تشکر از هیأت رئیسه به جهت همراهی در افزایش سهم بانوان در مدیریت‌های دانشگاه، خواستار افزایش بیشتر سهم بانوان در این زمنیه و حضور آنان در شوراهای مختلف شد.

در این نشست بانوان عضو هیات علمی به بیان نظرات، پیشنهادات، سئوالات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و سپس اعضای هیأت رئیسه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

 

مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد