مراسم بزرگداشت روز زن ویژه بانوان عضو هیأت علمی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم بزرگداشت روز زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با حضور هيأت رئيس دانشگاه، مراسم گراميداشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، مراسم گراميداشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن ويژه بانوان عضو هيأت علمي با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام  معظم رهبري در دانشگاه، دکترملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس در امور بانوان و جمعي ار بانوان عضو هيأت علمي صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه اين جلسه نمادين است، از زحمات خانم دکتر پيرزادنيا در پي‌گيري امور مختلف بانوان عضو هيأت علمي و کارمند دانشگاه تقدير و تشکر کرد و از روند ارتقاء بانوان در سطح دانشگاه ابراز رضايت و خرسندي نمود و تأکيد کرد هيچ منعي در اين زمينه وجود ندارد.

در ادامه حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام  معظم رهبري در دانشگاه، با اشاره به جايگاه بانوان در سطح جامعه، بيان کرد: بواسطه اين جايگاه توقعات بيشتري از آنان وجود دارد و در همين راستا با توجه به واقعيت تجربي و محيطي، نقش الگويي بانوان خيلي افزايش يافته است.

حجت الاسلام غياثي، افزود: براي مقابله با بحران‌هاي فکري و فرهنگي، الان به اين نقش الگويي نياز جدي است، تا بتوانند پاسخگوي نيازها باشند.

در اين نشست همچنين  خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس در امور بانوان ضمن تشکر از هيأت رئيسه به جهت همراهي در افزايش سهم بانوان در مديريت‌هاي دانشگاه، خواستار افزايش بيشتر سهم بانوان در اين زمنيه و حضور آنان در شوراهاي مختلف شد.

در اين نشست بانوان عضو هيات علمي به بيان نظرات، پيشنهادات، سئوالات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و سپس اعضاي هيأت رئيسه پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها