شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی برگزار گردید

با هدف هم اندیشی و هم افزایی برای حل مشکلات دانشکده کشاورزی و تحقق برنامه های پیش بینی شده، نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

     به گزارش روابط عمومی، نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، معاونین و دکتر رستمی نیا رئیس دانشکده صبح روز  دوشنبه 1398/08/27 در محل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با اشاره به وجود مشکلات مالی در سال جاری، بیان کرد: علیرغم این مشکلات می توان با همراهی، همدلی، جدیت و کارگروهی و استفاده از تمام ظرفیت ها و استفاده از منابع جدید روند توسعه دانشگاه را ادامه داد.

رئیس دانشگاه، افزود:  خوشبختانه از آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ها و اقدامات خوبی در حوزه های مختلف پشتیبانی و منابع انسانی، آموزشی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی انجام شده که حضور سه تن از معاونان وزارت علوم در این دو ماه در دانشگاه ایلام  نشانه خوبی از این روند رو به جلو است.

دکتر علی اکبری با اشاره به اهمیت رشد درآمدهای اختصاصی دانشگاه، تأکید کرد: اساتید دانشگاه و بخصوص اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها برای رشد درآمدهای اختصاصی استفاده کنند، تا امکان بهره برداری از این فرصت برای توسعه دانشگاه فراهم آید.

در این نشست دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و  دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، نظرات و پاسخ های لازم خود  را در خصوص مطالب مختلف مطرح شده در این نشست بیان کردند.

در این نشست ابتدا دکتر رستمی رئیس دانشکده گزارشی  از روند فعالیت های آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی،  و اداری و مالی دانشکده ارائه کرد و سپس اعضای هیأت علمی دانشکده به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: تجهیز آزمایشگاه های دانشکده، تسهیل در فرآیند ارتقاء اساتید، راه اندازی رشته های جدید و افزایش بودجه دانشکده مطرح گردید.

 

نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد