نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد

با هدف هم انديشي و هم افزايي براي حل مشکلات دانشکده کشاورزي و تحقق برنامه هاي پيش بيني شده، نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي برگزار گرديد.

     به گزارش روابط عمومي، نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، معاونين و دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده صبح روز  دوشنبه 1398/08/27 در محل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزي برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به وجود مشکلات مالي در سال جاري، بيان کرد: عليرغم اين مشکلات مي توان با همراهي، همدلي، جديت و کارگروهي و استفاده از تمام ظرفيت ها و استفاده از منابع جديد روند توسعه دانشگاه را ادامه داد.

رئيس دانشگاه، افزود:  خوشبختانه از آغاز سال تحصيلي جديد برنامه ها و اقدامات خوبي در حوزه هاي مختلف پشتيباني و منابع انساني، آموزشي، پژوهش و فناوري، فرهنگي و اجتماعي و دانشجويي انجام شده که حضور سه تن از معاونان وزارت علوم در اين دو ماه در دانشگاه ايلام  نشانه خوبي از اين روند رو به جلو است.

دکتر علي اکبري با اشاره به اهميت رشد درآمدهاي اختصاصي دانشگاه، تأکيد کرد: اساتيد دانشگاه و بخصوص اعضاي هيأت علمي دانشکده کشاورزي بايد از تمام ظرفيت ها و فرصت ها براي رشد درآمدهاي اختصاصي استفاده کنند، تا امکان بهره برداري از اين فرصت براي توسعه دانشگاه فراهم آيد.

در اين نشست دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي و  دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، نظرات و پاسخ هاي لازم خود  را در خصوص مطالب مختلف مطرح شده در اين نشست بيان کردند.

در اين نشست ابتدا دکتر رستمي رئيس دانشکده گزارشي  از روند فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي، کارآفريني،  و اداري و مالي دانشکده ارائه کرد و سپس اعضاي هيأت علمي دانشکده به بيان نظرات، انتقادات و پيشنهادات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهايي شامل: تجهيز آزمايشگاه هاي دانشکده، تسهيل در فرآيند ارتقاء اساتيد، راه اندازي رشته هاي جديد و افزايش بودجه دانشکده مطرح گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها