شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

محفل نورانی قرآن کریم در دانشگاه ایلام برگزار گردید

 با هماهنگی و برنامه ریزی کانون قرآن و عترت، محفل نورانی قرآن کریم در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی، محفل نورانی قرآن کریم با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی، دکتر امامی پور مدیر امور فرهنگی و جمع زیادی از دانشجویان شب گذشته در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با خیرمقدم به حاضرین و مهمانان در مراسم و تبریک ویژه روز دانشجو، با اشاره به وضعیت مطلوب برنامه های فرهنگی دانشگاه ایلام، بیان کرد: مدیریت دانشگاه ایلام با کمال خرسندی اجرای برنامه های فرهنگی را به  دانشجویان واگذار کرد و دانشجویان آزادنه و بدون دیکته در دانشگاه ایلام مدیریت در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، هنر ی و دانشجویی را تمرین می کنند.

رئیس دانشگاه، افزود: خوشبختانه اعتماد ما نتیجه داد و دانشجویان دانشگاه ایلام عنوان های مختلف کشوری، منطقه ای و استانی رادر حوزه فرهنگی و اجتماعی کسب کردند که این امر مایه مباهات و تحسین است.

دکتر علی اکبری با تأکید بر چند ساحتی بودن دانشگاه، اظهار کرد: کسانی که می خواهند درباره دانشگاه اظهار نظر کنند باید با در نظر گرفتن جنبه چند ساحتی بودن دانشگاه به اظهار نظر بپردازند و یا تعظیم و تکریم کنند.

رئیس دانشگاه، تنوع و تکثر را لازمه وجود یک دانشگاه پویا عنوان کرد و گفت: ما بستر و فضای آزاد را برای فعالیت دانشجویان آماده کرده ایم و هنر ما نه ورود به جزئیات مسائل، بلکه مدیریت کلان دانشگاه و واگذاری امور به دانشجویان است.

در ادامه حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک روز دانشجو، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان در همه روزها و روزگاران آگاه و بیدار باشند تا با شادکامی و سربلندی قله های موفقیت را کسب نمایند.

حجت الاسلام غیاثی با تأکید بر اینکه دانشجویان سرمایه های عزت مند و گرانقدر ایران اسلامی هستند، بیان کرد: در تاریخ این عالمان و فرهیختگان هستند که پرچمدار زندگی بشر به سوی موفقیت بوده اند و بدین لحاظ شما دانشجویان بعنوان سرمایه های اصلی این سرزمین باید پیشاهنگ حرکت به سمت توسعه همه جانبه باشید و به رسالت اصلی خود در ظلم ستیزی و استکبار ستیزی عمل نمائید.

در ادامه این مراسم استاد هادی خانی قاری آستان مقدس حضرت معصومه (س) و پویا رحمانی قاری نوجوان به قرائت قرآن پرداختند و سپس گروه تواشیح کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام به اجرای برنامه پرداخت.

محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد