محفل نورانی قرآن کریم در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

 با هماهنگي و برنامه ريزي کانون قرآن و عترت، محفل نوراني قرآن کريم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي، محفل نوراني قرآن کريم با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر صيدي سرپرست معاونت دانشجويي، دکتر امامي پور مدير امور فرهنگي و جمع زيادي از دانشجويان شب گذشته در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با خيرمقدم به حاضرين و مهمانان در مراسم و تبريک ويژه روز دانشجو، با اشاره به وضعيت مطلوب برنامه هاي فرهنگي دانشگاه ايلام، بيان کرد: مديريت دانشگاه ايلام با کمال خرسندي اجراي برنامه هاي فرهنگي را به  دانشجويان واگذار کرد و دانشجويان آزادنه و بدون ديکته در دانشگاه ايلام مديريت در عرصه هاي مختلف علمي، آموزشي، فرهنگي، هنر ي و دانشجويي را تمرين مي کنند.

رئيس دانشگاه، افزود: خوشبختانه اعتماد ما نتيجه داد و دانشجويان دانشگاه ايلام عنوان هاي مختلف کشوري، منطقه اي و استاني رادر حوزه فرهنگي و اجتماعي کسب کردند که اين امر مايه مباهات و تحسين است.

دکتر علي اکبري با تأکيد بر چند ساحتي بودن دانشگاه، اظهار کرد: کساني که مي خواهند درباره دانشگاه اظهار نظر کنند بايد با در نظر گرفتن جنبه چند ساحتي بودن دانشگاه به اظهار نظر بپردازند و يا تعظيم و تکريم کنند.

رئيس دانشگاه، تنوع و تکثر را لازمه وجود يک دانشگاه پويا عنوان کرد و گفت: ما بستر و فضاي آزاد را براي فعاليت دانشجويان آماده کرده ايم و هنر ما نه ورود به جزئيات مسائل، بلکه مديريت کلان دانشگاه و واگذاري امور به دانشجويان است.

در ادامه حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تبريک روز دانشجو، ابراز اميدواري کرد که دانشجويان در همه روزها و روزگاران آگاه و بيدار باشند تا با شادکامي و سربلندي قله هاي موفقيت را کسب نمايند.

حجت الاسلام غياثي با تأکيد بر اينکه دانشجويان سرمايه هاي عزت مند و گرانقدر ايران اسلامي هستند، بيان کرد: در تاريخ اين عالمان و فرهيختگان هستند که پرچمدار زندگي بشر به سوي موفقيت بوده اند و بدين لحاظ شما دانشجويان بعنوان سرمايه هاي اصلي اين سرزمين بايد پيشاهنگ حرکت به سمت توسعه همه جانبه باشيد و به رسالت اصلي خود در ظلم ستيزي و استکبار ستيزي عمل نمائيد.

در ادامه اين مراسم استاد هادي خاني قاري آستان مقدس حضرت معصومه (س) و پويا رحماني قاري نوجوان به قرائت قرآن پرداختند و سپس گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام به اجراي برنامه پرداخت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها