شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفیت بی مثال دانشگاه ایلام می باشد

رئیس دانشگاه در نشست با  اعضای شورای مرکزی تشکل های اسلامی و کانون های دانشجویی عنوان کرد: وجود تکثر را ظرفیت بی مثال دانشگاه ایلام می دانم و بدین لحاظ ما مصمم هستیم از تمام ظرفیت ها، برای توسعه و ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام استفاده کنیم.

   به گزارش روابط عمومی، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و اعضای شورای مرکزی تشکل های اسلامی و کانون های دانشجویی با حضور حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر امامی پور مدیر امور فرهنگی و جمعی از دانشجویان؛ ظهر روز چهارشنبه سیزدهم آذر در محل سالن آمفی دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 1332 و تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به تمامی دانشجویان، به روند ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور و منطقه اشاره کرد و خواستار همراهی و همدلی همه دانشگاهیان برای اعتلای دانشگاه شد.

دکتر علی اکبری در ادامه با بیان اینکه مشکلات مالی الان یکی از دغدغه های اصلی مسئولین است، بیان کرد: علیرغم این مشکلات  به هیچ عنوان اما نگذاشتیم به حوزه فرهنگی آسیبی برسد و با تأکید بر ارتقاء کیفیت سطح برنامه ها سال گذشته حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، 125 درصد منابع مالی را دریافت کرد.

رئیس دانشگاه، افزود: امسال برنامه های بزرگداشت 16 آذر را بصورت متنوع و مفصل تصویب کردیم تا زمنیه استفاده تمامی دانشجویان فراهم گردد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه اهتمام در خردورزی را از جمله بنیان های اصلی توسعه برنامه های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: در خردورزی برد و باخت معنا ندارد و با بهره مندی همگانی، زمینه ارتقاء و اعتلا همه دانشجویان فراهم می گردد.

رئیس دانشگاه با باین اینکه به به تنوع اعتقاد کامل دارم، گفت: تنوع، قدرت و اقتدار را به همراه دارد و اینجانب  وجود تکثر را ظرفیت بی مثال دانشگاه ایلام می دانم و بدین لحاظ ما مصمم هستیم از تمام ظرفیت ها برای توسعه و ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام استفاده کنیم و در این راستا با جان و دل پذیرای نظرات، پیشنهادات، سئوالات و انتقادات شما عزیزان هستم.

دکتر علی اکبری اهتمام به توسعه برنامه های معنوی و مذهبی را اعتقاد قلبی خود عنوان کرد و تصریح کرد: دین مال همه است و برای همین باید با مشارکت، همدلی و همراهی به دنبال توسعه و ارتقاء کیفی سطح برنامه های معنوی و مذهبی بود، اما اگر کسی بگوید دین فقط متعلق به یک جناح است، تفکر او تفکری ضد ایرانی خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز دانشجو، استکبار ستیزی را میراث خون شهدای دانشجو عنوان کرد و با اشاره به خوی سلطه گری آمریکا در سطح جهان و منطقه خاورمیانه، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در منطقه منافع استکباری آمریکا را به چالش شکیده و برای همین آمریکا دامنه دشمنی خود با ایران اسلامی را توسعه داده است.

حجت الاسلام غیاثی در بخش دیرگ سخنان خود، با تأکید بر رایج کردن گفتگو در محافل دانشجویی، بیان کرد: به جای تقابل و تضاد باید به دنبال بحث و مذاکره درباره اهداف و مقاصد محوری همچون ارزش های انقلابی و ولایت فقیه باشیم که برای تحقق این مهم باید اهداف خود را تبیین کرده و انتظارات همدیگر را برآورده کنیم.

 در این نشست اعضای شورای مرکزی تشکل های اسلامی و کانون های دانشجویی به بیان نظرات و پیشنهدات خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی همچون: ضرورت اهتمام به گفتگو،  پرهیز از حاشیه سازی، بیان درست مفاهیم و مطالب، بسترسازی برای بحث و گفتگو، آسیب شناسی مسائل دانشگاهی، همکاری و همراهی بیشتر در اجرای برنامه ها و حمایت مالی و معنوی بیشتر از پیشنهادات و برنامه ها مطرح گردید.

 

رئيس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفيت بي مثال دانشگاه ايلام مي باشد رئيس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفيت بي مثال دانشگاه ايلام مي باشد رئيس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفيت بي مثال دانشگاه ايلام مي باشد رئيس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفيت بي مثال دانشگاه ايلام مي باشد رئيس دانشگاه: وجود تکثر؛ ظرفيت بي مثال دانشگاه ايلام مي باشد