شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست کارگروه ارزیابی عملکرد دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، نشست کارگروه ارزیابی عملکرد دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست کارگروه ارزیابی عملکرد دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و رئیس کارگروه، دکتر ملابهرامی معاون پشتبانی و منابع انسانی، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر سلاورزی زاده مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه و دبیر کارگروه، خانم دکتر طولابی مدیر دفتر نظارت و ارزیابی، دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری و دکتر هاشمی نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صبح روز چهارشنبه بیستم آذر در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه  با بیان اینکه دانشگاه ایلام در زمینه ارزیابی سازمانی منحصر به فرد در استان است،  اظهار کرد: ساختار خاص دانشگاه، بر نظارت و ارزیابی تأکید دارد و در این زمینه می توان به تصویب برنامه استراتژیک دانشگاه در هیأت امناء که برای رئیس دانشگاه تعهد آور است، پاسخگو بودن مدیریت دانشگاه، برنامه عملیاتی سالیانه  و بعد ارزیابی این برنامه عملیاتی، سامانه ثبت عملکرد پژوهشی اعضای هیأت علیم و نظارت و ارزیابی حوزه های مختلف دانشگاه توسط دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اشاره کرد.

رئیس دانشگاه افزود: این ساختار خاص باعث کارایی، اثربخشی و ارتقای کیفیت خدمات دانشگاه ایلام در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی و پشتیبانی و منابع انسانی  شده و زمینه رضایتمندی اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع را فراهم نموده است.

در این نشست دکتر سلاورزی زاده مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه با بیان اینکه نظام ارزیابی عملکرد در واقع میزان کارایی تصمیمات مدیریت در خصوص استفاده بهینه از منابع و امکانات را مورد سنجش قرار می دهد که بهبود آن مستلزم  ارزیابی دقیق است، تأکید کرد که خوشبختانه این مهم در دانشگاه ایلام به صورت اختصاصی در اولویت قرار دارد.

در این نشست همچنین دکتر هاشمی نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به جایگاه دانشگاه ایلام در سطح استان و محوریت آن در عرصه های مختلف، تأکید کرد دانشگاه  ایلام توانسته در سطح ارزیابی عملکرد جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد.

نشست کارگروه ارزيابي عملکرد دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست کارگروه ارزيابي عملکرد دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست کارگروه ارزيابي عملکرد دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست کارگروه ارزيابي عملکرد دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست کارگروه ارزيابي عملکرد دانشگاه ايلام برگزار گرديد