شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آزمون دکتری 1399 در استان ایلام با حضور 2018 نفر برگزار می گردد

آزمون دکتری 1399 استان ایلام با حضور 2018 نفر، صبح روز پنج شنبه 1399/05/09 در دو محل دانشگاه ایلام و موسسه آموزشی باختر  با رعایت پروتکل های خاص بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌گردد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در گفتگو با خبرنگاران، بیان داشت: متأسفانه به علت پدیده کرونا، آزمون دکتری که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شد، امسال چندین بار به تعویق افتاد، که در نهایت با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، این آزمون صبح روز پنج شنبه 1399/05/09 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه ایلام و مؤسسه آموزشی باختر برگزار می‌گردد.

دکتر نعمتی درباره تعداد داوطلبین این آزمون، گفت: در مجموع 2018 نفر داوطلب در استان ایلام به رقابت خواهند پرداخت، که از این تعداد 1123 نفر آقا و 895 نفر خانم می‎‌باشند، که در نهایت محل آزمون 350 نفر از آقایان در موسسه آموزشی باختر و مابقی در دانشگاه ایلام خواهد بود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در زمینه توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کووید -19، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمهیدات لازم را برای برگزاری این آزمون اندیشیده که این امر به صورت دقیق اجرا می‌گردد.

دکتر نعمتی، افزود: از داوطلبان عزیر خواستاریم که برای رعایت حال خود و دیگران و جلوگیری از انتشار  ویروس کووید – 19، به توصیه‌های ذیل عمل نمایند:

1-زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابند؛

2-از تردد بی‌مورد در محل برگزاری آزمون جداً خودداری نمانید؛

3- محل ورود و برگزاری آزمون خط کشی شده، لذا داوطلبان هنگام وورد و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان ، فاصله مناسب (حداقل یک متر) را رعایت نمایند؛

4-هماره داشتن ماسک الزامی است و تمام عوامل اجرایی و داوطلبان موظف به همراه داشتن و استفاده از ماسک می‌باشند، و لذا از ورود کسانی که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاری آزمون ممانعت بعمل می‌آید؛

5-امسال بخش امانات دایر نمی‌باشد و حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی، مانند تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و .. معذور می‌باشند؛

6-از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون خودداری نمایید؛

7-لوازم التحریر موردنیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن همراه داشته باشند؛

8-پیش بین لازم برای پذیرایی (آب معدنی کیک) انجام شده، اما توصیه می‌شود که داوطلبین خود این موارد را تهیه و با خود همراه داشته باشند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، خاطرنشان کرد: برای کسانی که به بیماری کرونا مبتلا هستند و شرایط حضور در آزمون را دارند، مکان جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: نمانیدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

 

آزمون دکتري 1399 در استان ايلام با حضور 2018 نفر برگزار مي گردد