شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تمجید معاون آموزشی وزارت علوم از خلاقیت، برنامه‌ریزی و اهتمام مدیریت و دانشجویان دانشگاه ایلام

دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تصویری خود به آیین جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ایلام، با ابراز رضایت از روند برگزاری نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه‌های کشور بصورت مجازی، از خلاقیت، برنامه‌ریزی و اهتمام مدیریت و دانشجویان دانشگاه ایلام تمجید نمود.

 به گزارش روابط عمومی، آیین جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، معاونین، رؤسای دانشکده‌ها و دانشجویان و خانواده‌های آنان، صبح امروز در محل سال آیت‌اله حیدری، با پیام تصویری دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت عتف بصورت مجازی برگزار گردید.

دکتر خاکی صدیق در بیانات خود با اشاره به شرایط نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98، در سطح کشور به علت شیوع پدیده کروناویروس، یادآور شد: این ترم به علت شرایط خاص، ترم ویژه‌ای بود، فقط بعضی دانشگاه‌ها داخلی تجربه آموزش الکترونیک را داشتند و اکثراً فاقد این تجربه بودند و برای همین حساسیت‌ها و چالش‌های خاصی مطرح گردید، اما با همت جامعه دانشگاهی، این ترم با موفقیت به پایان رسید.

معاون آموزشی وزارت علوم، افزود: موضوع امتحانات یکی از مسائل حساس بود، اما این موضوع هم با هوشمندی و درایت دانشجویان و اهتمام و دقت اساتید به خوبی به پایان رسید.

دکتر خاکی صدیق در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام بصورت مجازی برای اولین بار است که این رویداد به این شکل در  سطح کشور اتفاق می‌افتد، از خلاقیت، برنامه‌ریزی و اهتمام مدیریت و دانشجویان دانشگاه ایلام تقدیر نمود و تأکید کرد: جشن فارغ‌التحصیلی از بهترین لحظات زندگی یک دانشجو به شمار می‌آید، چرا که  دانشجویان نتیجه سال‌ها زحمت خود را مشاهده می‌کنند.

دکتر خاکی صدیق در پایان خواستار رعایت اخلاق حرفه‌ای از طرف دانشجویان بعنوان آینده سازان کشور گردید و تأکید کرد که تحقق این مهم، تضمین کننده آینده‌ای خوب برای مردم ایران است.