تمجید معاون آموزشی وزارت علوم از خلاقیت، برنامه‌ریزی و اهتمام مدیریت و دانشجویان دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر خاکي صديق معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در پيام تصويري خود به آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام، با ابراز رضايت از روند برگزاري نيمسال دوم سال تحصيلي 99-98 دانشگاه‌هاي کشور بصورت مجازي، از خلاقيت، برنامه‌ريزي و اهتمام مديريت و دانشجويان دانشگاه ايلام تمجيد نمود.

 به گزارش روابط عمومي، آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، معاونين، رؤساي دانشکده‌ها و دانشجويان و خانواده‌هاي آنان، صبح امروز در محل سال آيت‌اله حيدري، با پيام تصويري دکتر علي خاکي صديق معاون آموزشي وزارت عتف بصورت مجازي برگزار گرديد.

دکتر خاکي صديق در بيانات خود با اشاره به شرايط نيمسال دوم سال تحصيلي 99-98، در سطح کشور به علت شيوع پديده کروناويروس، يادآور شد: اين ترم به علت شرايط خاص، ترم ويژه‌اي بود، فقط بعضي دانشگاه‌ها داخلي تجربه آموزش الکترونيک را داشتند و اکثراً فاقد اين تجربه بودند و براي همين حساسيت‌ها و چالش‌هاي خاصي مطرح گرديد، اما با همت جامعه دانشگاهي، اين ترم با موفقيت به پايان رسيد.

معاون آموزشي وزارت علوم، افزود: موضوع امتحانات يکي از مسائل حساس بود، اما اين موضوع هم با هوشمندي و درايت دانشجويان و اهتمام و دقت اساتيد به خوبي به پايان رسيد.

دکتر خاکي صديق در بخش ديگر سخنان خود با بيان اينکه برگزاري جشن فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه ايلام بصورت مجازي براي اولين بار است که اين رويداد به اين شکل در  سطح کشور اتفاق مي‌افتد، از خلاقيت، برنامه‌ريزي و اهتمام مديريت و دانشجويان دانشگاه ايلام تقدير نمود و تأکيد کرد: جشن فارغ‌التحصيلي از بهترين لحظات زندگي يک دانشجو به شمار مي‌آيد، چرا که  دانشجويان نتيجه سال‌ها زحمت خود را مشاهده مي‌کنند.

دکتر خاکي صديق در پايان خواستار رعايت اخلاق حرفه‌اي از طرف دانشجويان بعنوان آينده سازان کشور گرديد و تأکيد کرد که تحقق اين مهم، تضمين کننده آينده‌اي خوب براي مردم ايران است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها