شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تحویل محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به استان ایلام با حضور رئیس دانشگاه ایلام

اتحادیه میهنی کردستان عراق محموله دارویی را به منظور درمان بیماران مبتلاء به کرونا به استان ایلام در مرز پرویز خان با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام اهدا کرد.

    به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی در مرز پرویز خان با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و خانم دکتر شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، این محموله اهدایی شامل 1500 بسته هیدروکسی کلروکلین و 2250 بسته اریترومایسین از نمایندگان اتحادیه میهنی کردستان عراق تحویل گرفته شد.

     رئیس دانشگاه ایلام در این مراسم شیوع ویروس کرونا در جهان را مسئله ای فراتر از مرزها و نژاد اعلام‌ کرد و مهار آن را مستلزم احساس مسولیت و همراهی کل جامعه بشری دانست.

    دکتر علی‌اکبری ضمن ابراز مراتب قدردانی‌ از حس بشردوستانه مسئولین اتحادیه میهنی کردستان عراق به جهت اهدای این محموله دارویی به مردم استان ایلام، به تحصیل جمعی از دانشجویان اقلیم کردستان در دانشگاه ایلام، روابط عمیق و دیرینه فرهنگی و مشترکات استان ایلام و اقلیم کردستان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر این بیماری در تمام کشورها مهار گردد.

   رئیس دانشگاه ایلام همچنین از هماهنگی‌ها و پیگیری های دکتر اسدی برای انتقال این کمک خیرخواهانه قدردانی نمود.

شایان ذکر است که این محموله دارویی توسط معاونت غذا و دارو در بیمارستانهای استان ایلام جهت مقابله با بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام تحويل محموله دارويي اهدايي اتحاديه ميهني اقليم کردستان به استان ايلام  با حضور رئيس دانشگاه ايلام