تحویل محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به استان ایلام با حضور رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها

اتحاديه ميهني کردستان عراق محموله دارويي را به منظور درمان بيماران مبتلاء به کرونا به استان ايلام در مرز پرويز خان با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام اهدا کرد.

    به گزارش روابط عمومي، طي مراسمي در مرز پرويز خان با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و خانم دکتر شاهماري معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي، اين محموله اهدايي شامل 1500 بسته هيدروکسي کلروکلين و 2250 بسته اريترومايسين از نمايندگان اتحاديه ميهني کردستان عراق تحويل گرفته شد.

     رئيس دانشگاه ايلام در اين مراسم شيوع ويروس کرونا در جهان را مسئله اي فراتر از مرزها و نژاد اعلام‌ کرد و مهار آن را مستلزم احساس مسوليت و همراهي کل جامعه بشري دانست.

    دکتر علي‌اکبري ضمن ابراز مراتب قدرداني‌ از حس بشردوستانه مسئولين اتحاديه ميهني کردستان عراق به جهت اهداي اين محموله دارويي به مردم استان ايلام، به تحصيل جمعي از دانشجويان اقليم کردستان در دانشگاه ايلام، روابط عميق و ديرينه فرهنگي و مشترکات استان ايلام و اقليم کردستان اشاره کرد و اظهار اميدواري کرد که هر چه زودتر اين بيماري در تمام کشورها مهار گردد.

   رئيس دانشگاه ايلام همچنين از هماهنگي‌ها و پيگيري هاي دکتر اسدي براي انتقال اين کمک خيرخواهانه قدرداني نمود.

شايان ذکر است که اين محموله دارويي توسط معاونت غذا و دارو در بيمارستانهاي استان ايلام جهت مقابله با بيماري کرونا توزيع خواهد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها