شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اولین جلسه شورای ورزش دانشگاه بصورت برخط برگزار گردید

اولین جلسه شورای ورزش دانشگاه ایلام در سال 1399 با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، بصورت برخط برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست، دکتر علی‌اکبری، رئیس دانشگاه و رئیس شورا، ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ابراز خرسندی از فرصت به دست آمده برای توسعه آموزش‌های مجازی در دانشگاه ایلام، بر حمایت از برنامه­های ورزشی دانشگاه تأکید نمودند.

در ادامه این جلسه، دکتر صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و توجهات ریاست محترم دانشگاه نسبت به توسعه ورزش دانشجویی، بر لزوم توجه بیشتر به ورزش در سراهای دانشجویی و افزایش اعتبارات ورزشی دانشگاه تأکید کردند.

همچنین در ادامه این جلسه، دکتر شمسایی  مدیر تربیت بدنی و دبیر شورای ورزش دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره تربیت بدنی دانشگاه در خصوص مقابله با کرونا ارائه دادند و بر لزوم اجرای برنامه‌هایی با موضوع ورزش در خانه تأکید نمودند.

در ادامه  جلسه در خصوص موارد مختلفی از جمله احداث کفپوش زمین روباز ورزشی، احداث سالن تیراندازی، سهم ورزش از بودجه سالیانه دانشگاه، بررسی استراتژی دانشگاه در انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و همچنین مسائل مربوط به برگزاری کلاس‌­های عملی گروه علوم ورزشی دانشگاه بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

اولين جلسه شوراي ورزش دانشگاه بصورت برخط برگزار گرديد