اولین جلسه شورای ورزش دانشگاه بصورت برخط برگزار گردید

خانه خبرها
اولين جلسه شوراي ورزش دانشگاه بصورت برخط برگزار گرديد

اولين جلسه شوراي ورزش دانشگاه ايلام در سال 1399 با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، بصورت برخط برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست، دکتر علي‌اکبري، رئيس دانشگاه و رئيس شورا، ضمن عرض تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان و ابراز خرسندي از فرصت به دست آمده براي توسعه آموزش‌هاي مجازي در دانشگاه ايلام، بر حمايت از برنامه­هاي ورزشي دانشگاه تأکيد نمودند.

در ادامه اين جلسه، دکتر صيدي، معاون دانشجويي دانشگاه، ضمن قدرداني از تلاش‌ها و توجهات رياست محترم دانشگاه نسبت به توسعه ورزش دانشجويي، بر لزوم توجه بيشتر به ورزش در سراهاي دانشجويي و افزايش اعتبارات ورزشي دانشگاه تأکيد کردند.

همچنين در ادامه اين جلسه، دکتر شمسايي  مدير تربيت بدني و دبير شوراي ورزش دانشگاه، گزارشي از اقدامات صورت گرفته توسط اداره تربيت بدني دانشگاه در خصوص مقابله با کرونا ارائه دادند و بر لزوم اجراي برنامه‌هايي با موضوع ورزش در خانه تأکيد نمودند.

در ادامه  جلسه در خصوص موارد مختلفي از جمله احداث کفپوش زمين روباز ورزشي، احداث سالن تيراندازي، سهم ورزش از بودجه ساليانه دانشگاه، بررسي استراتژي دانشگاه در انتخابات فدراسيون ورزش‌هاي دانشگاهي و همچنين مسائل مربوط به برگزاري کلاس‌­هاي عملي گروه علوم ورزشي دانشگاه بحث و تبادل نظر شد و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها