شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس شورای اسلامی شهر ایلام برگزار گردید

به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه و بهره‌مندی دانشگاه ایلام از خدمات شهرداری ایلام، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس شورای شهر ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شده دانشگاه ایلام و شهرداری ایلام، خواستار بهره‌مندی سایت اصلی دانشگاه از خدمات شهری ایلام همچون حمل و نقل، دفع پسماند و ... شد و تأکید کرد، در صورت تحقق این مهم، زمینه خدمات‌رسانی بهتر به دانشگاهیان فراهم می شود.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به وضعیت نامناسب بلوار پژوهش، خواستار اهتمام شهرداری ایلام برای ساماندهی این بلوار شد.

در این نشست همچنین دکتر انوری رئیس شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه شهرداری ایلام از تمام ظرفیت برای همکاری با دانشگاه ایلام استفاده می‌کند، تأکید کرد با توجه جایگاه راهبردی دانشگاه ایلام در سطح کشور و استان و نیز وجود جمعیت بالای دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه، ان شاء الله تدابیری اتخاذ خواهد شد، تا در آینده نزدیک سایت اصلی دانشگاه ایلام از تمامی خدمات شهری و  از جمله سیستم حمل و نقل و دفع پسمانده‌ها بهره‌مند گردد.

دکتر انوری ساماندهی بلوار پژوهش را یکی از برنامه‌های شهرداری ایلام در سال جاری عنوان کرد و تأکید کرد، ان شاء الله با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف، وضعیت این بلوار تغییر جدی خواهد کرد.

نشست هم انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام برگزار گرديد نشست هم انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام برگزار گرديد نشست هم انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام برگزار گرديد نشست هم انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام برگزار گرديد نشست هم انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام برگزار گرديد