نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس شورای اسلامی شهر ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

به منظور توسعه همکاري‌هاي دوجانبه و بهره‌مندي دانشگاه ايلام از خدمات شهرداري ايلام، نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس شوراي شهر ايلام برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه همکاري مشترک منعقد شده دانشگاه ايلام و شهرداري ايلام، خواستار بهره‌مندي سايت اصلي دانشگاه از خدمات شهري ايلام همچون حمل و نقل، دفع پسماند و ... شد و تأکيد کرد، در صورت تحقق اين مهم، زمينه خدمات‌رساني بهتر به دانشگاهيان فراهم مي شود.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به وضعيت نامناسب بلوار پژوهش، خواستار اهتمام شهرداري ايلام براي ساماندهي اين بلوار شد.

در اين نشست همچنين دکتر انوري رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام با بيان اينکه شهرداري ايلام از تمام ظرفيت براي همکاري با دانشگاه ايلام استفاده مي‌کند، تأکيد کرد با توجه جايگاه راهبردي دانشگاه ايلام در سطح کشور و استان و نيز وجود جمعيت بالاي دانشجوي شاغل به تحصيل در دانشگاه، ان شاء الله تدابيري اتخاذ خواهد شد، تا در آينده نزديک سايت اصلي دانشگاه ايلام از تمامي خدمات شهري و  از جمله سيستم حمل و نقل و دفع پسمانده‌ها بهره‌مند گردد.

دکتر انوري ساماندهي بلوار پژوهش را يکي از برنامه‌هاي شهرداري ايلام در سال جاري عنوان کرد و تأکيد کرد، ان شاء الله با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي مختلف، وضعيت اين بلوار تغيير جدي خواهد کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها