شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اصلاح بخشی از خط انتقال آب دانشگاه ایلام در راستای اجرای برنامه جامع مدیریت سبز

در راستای اجرای برنامه جامع مدیریت سبز  دانشگاه ایلام، بخشی از خط انتقال آب دانشگاه، با اعتبار با اعتباری بالغ بر  9/000/000/000 ریال  اصلاح شد.

    به گزارش روابط عمومی، آب شرب دانشگاه ایلام از یک حلقه چاه اختصاصی واقع در روستای هفت چشمه و با فاصله حدود چهار کیلومتر و لوله‌ای به قطر هشت اینچ تأمین می‌گردد. حدود سه کیلومتر از خط لوله مذکور از جنس آزبست بوده که به دلیل قرما، فرسودگی و نشتی های‌ فراوان در طول مسیر، تأمین آب پایدار دانشگاه را با مشکل مواجه نموده است.

به گفته آقای دکتر ملکی، سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، این پروژه در راستای اجرای دستورالعمل مدیریت سبز ابلاغی وزارت علوم و مدیریت مصرف آب دانشگاه و رعایت مسایل زیست محیطی انجام شده است.

در فاز اول این پروژه حدود 500 متر از خط لوله مذکور با لوله فولادی و با اعتباری بالغ بر 9/000/000/000 ریال جایگزین و اجرا شده است.

با اجرای این پروژه حدود پنجاه درصد از تلفات خط لوله و شبکه دانشگاه ایلام مرتفع شده است.

اصلاح بخشي از خط انتقال آب دانشگاه ايلام در راستاي اجراي برنامه جامع مديريت سبز اصلاح بخشي از خط انتقال آب دانشگاه ايلام در راستاي اجراي برنامه جامع مديريت سبز اصلاح بخشي از خط انتقال آب دانشگاه ايلام در راستاي اجراي برنامه جامع مديريت سبز