شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه ایلام و دانشجویان خارجی برگزار گردید

با برنامه ریزی و هماهنگی گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، در فضایی صمیمانه؛ نشست رئیس دانشگاه و دانشجویان خارجی برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دانشجویان خارجی با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر خیری رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه و جمع زیادی از دانشجویان خارجی عصر دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان خارجی و با تأکید بر پی گیری خواسته های آنان، بیان کرد: هیچکس در کشور خود به تنهایی بزرگ نمی شود و برای بزرگ شدن باید به سفر در سطح جهان پرداخت و ما خوشحالیم که ایران و دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب کرده اید.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به سفر هفته گذشته خود و هیأت همراه به اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: وزیر علوم اقلیم کردستان عراق بواسطه گزارش دانشجویان فارغ التحصیلی دانشگاه ایلام از مساعی مسئولین دانشگاه ایلام در پی گیری امور دانشجویان خارجی تشکر کرد که این امر برای ما مایه مباهات است.

دکتر علی اکبری با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی دانشجویان خارجی، خواستار مشارکت و حضور آنان در برنامه ها و مراسمات مختلف دانشگاه ایلام گردید و توصیه کرد برای پی گیری امور مختلف و از جمله برنامه های فوق برنامه، کانون دانشجویان خارجی عراقی و افغانی بصورت جداگانه راه اندازی گردد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه در مرکز مشاوره دانشگاه ایلام، خدمات مختلفی به دانشجویان ارائه می گردد، اظهار داشت: دانشجویان خارجی می توانند در زمنیه های روان شناسی، خانوادگی، درسی، سلامت جسم و روان به مرکز مشاوره مراجعه و از خدمات آن استفاده نمایند.

قبل از سخنان دکتر علی اکبری، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به روند تغییرات سریع جهانی، خواستار اهتمام دانشجویان خارجی برای کسب مهارت های لازم در دو حوزه رشته های تخصصی و ضروریات زندگی گردید و تأکید کرد برای کسب موفقیت و مشارکت در توسعه کشورهای مطبوع، باید متفاوت بود و برای ورود به بازار کسب و کار آمادگی لازم را پیدا کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در ادامه خواستار اهتمام دانشجویان خارجی برای برگزاری کارگاه و کلاس های فوق برنامه در زمینه کامپیوتر، روش تحقیق و زبان انگلیسی گردید.

در ادامه شش تن از دانشجویان خارجی دانشگاه به نمایندگی دیگر دانشجویان به بیان نظرات، پیشنهادات و خواسته های خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: برگزاری ملاقات هفتگی با ریاست دانشگاه، ارائه موضوعات خاص و نادر در قالب پایان نامه، برگزاری کلاس های آموزشی مجزا برای دانشجویان خارجی، کاهش شهریه و هزینه خوابگاه ها، استفاده از ظرفیت های مختلف دانشجویان خارجی، مشارکت در برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی،  برگزاری کارگاه مقاله نویسی و برگزاری کلاس های فوق برنامه زبان انگلیسی مطرح گردید.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه از یازده تن از دانشجویان ممتاز خارجی تقدیر بعمل آمد.

نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد