شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه ایلام راه اندازی می گردد

با انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی آذرماه سال جاری در دانشگاه ایلام راه اندازی می گردد.

    به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و دکتر جمشیدزاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری، دکتر بیاتی سرپرست مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه و دکتر جمشید زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام و هیات همراه، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری با استقبال از توسعه همکاری های دوجانبه دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، به ضرورت ارتقاء مهارت های دانشجویان پرداخت و بیان کرد: تعریف سواد در دنیای امروز تغییر یافته و الان علاوه بر آموزش و پژوهش، دانشجویان برای حضور موفق در سطح اجتماع باید حتما مهارت های لازم را برای ورود به بازار کسب و کار یاد بگیرند که در این راستا همکاری دانشگاه ایلام بعنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی استان ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند راهگشا باشد و زمینه توانمند سازی فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم نماید.

رئیس دانشگاه ایلام جذب مخاطب شایسته در این فرآیند را متغیری ضروری عنوان کرد و اظهار کرد: 45 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه ایلام فعالیت دارند که بواسطه حضور دانشجویان نخبه و علاقمند، این انجمن ها از ظرفیت مناسبی برای ارتقاء مهارت های دانشجویان برخوردار می باشند.

در این نشست همچنین دکتر جمشیدزاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، تأکید کرد، بنا به شرایط و تغییراتی که در جامعه صورت گرفته، آموزش مهارت به دانشجویان از اولیت های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور  است و  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام برای توسعه آموزش های مبتنی بر نیاز بازار اهتمام جدی دارد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه ایلام در آذرماه سال جاری به امضای دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و دکتر جمشیدزاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام رسید.

توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی از جمله اهداف اصلی این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است، اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت سه سال شمسی بوده و تمدید آن با توافق طرفین امکان پذیر می باشد.

 

مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد مرکز مديريت مهارت آموزي و مشاوره شغلي در دانشگاه ايلام راه اندازي مي گردد