شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اولین استارت آپ منابع طبیعی و آبخیز داری استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

اولین استارتاپ منابع طبیعی استان ایلام با هدف ترویج کارآفرینی و شرکت ???نفر در قالب  13 تیم به مدت سه روز در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، با همکاری دانشگاه ایلام و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، اولین  استارتاپ منابع طبیعی استان به مدت سه روز در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 22، 23 و 24 آبان در محل سالن آیت اله حیدری و فرزانگان برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه عصر روز چهارشنبه با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، جمعی از روسای ادارت و سازمان ها، اساتید، دانشجویان، شرکت کنندگان و علاقنمندان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

این استارتاپ با هدف ترویج کارآفرینی در اکوسیستم برگزار شد، که در آن??? شرکت کننده در قالب  13 تیم در سه روز پرهیجان با تعامل، همدلی و همکاری به رقابت نفس گیر پرداختند.

مراسم اختتامیه این استارتاپ شب گذشته با حضور دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری، دکتر رستمی نیا رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر رستمی رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی، اساتید، داوران، اعضای تیم های شرکت کننده، دانشجویان و علاقمندان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، با اشاره به رسالت جدید دانشگاه ها در حوزه کارآفرینی  و اهتمام برای تبدیل ایده به ثروت، بیان داشت: نهاد علم بنا به رسالتی که دارد،  تربیت دانشجویان  ماهر و توانمند را در دستور کار قرار داده که برای تحقق این مهم،  لازم است رویکردی جدیدی اتخاذ شود و در این راستا فراهم کردن پرورش ایده در دانشجویان و تبدیل آن به ثروت  از جمله برنامه های اصلی دانشگاه است که برای تحقق آن اقدامات و فعالیت های مختلفی از جمله برگزاری استارتاپ صورت گرفته است که این پنجمین مورد آن می باشد که در دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

دکتر علی اکبری، با تأکید بر اینکه دانشگاه ایلام بعنوان سرمایه ملی استان ایلام، به کار گروهی برای توسعه استان التزام دارد، بیان کرد: برای موفقیت در دنیای جدید، یادگیری مفاهیم و مهارت های جدید لازم است و جای خوشحالی دارد که اساتید دانشگاه ایلام با شاگرد پروری وارد این عرصه شده اند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از زحمات و همکاری همیشگی دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، خاطرنشان کرد: دکتر احمدی با برگزاری این استارتاپ به تمامی اهداف خود دست یافته و  الان اهمیت منابع طبیعی و ضروت حفاظت از آن به درستی برای افراد و خانوده ها تبیین شده است.

در ادامه دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری با ابلاغ سلام استاندار ایلام و  تقدیر از برگزاری باشکوه این استارتاپ، بر حمایت جدی مجموعه استانداری از برگزاری استارتاپ ها در سطح استان تأکید نمود.

در پایان بر اساس رأی هیات داوران بر اساس حروف الفبا پنج تیم شامل: اوکانتوس، چیتا، سد رسوب، میرکان و نهال من شایسته تقدیر شناخته شدند که با حضور دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری و دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری در جایگاه، با اهداء لوح و کارت هدیه از آنان تقدیر بعمل آمد.

 

 

اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد اولين استارت آپ منابع طبيعي و آبخيز داري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد