اولین استارت آپ منابع طبیعی و آبخیز داری استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

اولين استارتاپ منابع طبيعي استان ايلام با هدف ترويج کارآفريني و شرکت ???نفر در قالب  13 تيم به مدت سه روز در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، با همکاري دانشگاه ايلام و اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ايلام، اولين  استارتاپ منابع طبيعي استان به مدت سه روز در روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 22، 23 و 24 آبان در محل سالن آيت اله حيدري و فرزانگان برگزار گرديد.

مراسم افتتاحيه عصر روز چهارشنبه با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، جمعي از روساي ادارت و سازمان ها، اساتيد، دانشجويان، شرکت کنندگان و علاقنمندان در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

اين استارتاپ با هدف ترويج کارآفريني در اکوسيستم برگزار شد، که در آن??? شرکت کننده در قالب  13 تيم در سه روز پرهيجان با تعامل، همدلي و همکاري به رقابت نفس گير پرداختند.

مراسم اختتاميه اين استارتاپ شب گذشته با حضور دکتر کرمي معاون عمراني استانداري، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر يگانه مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري، دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي، دکتر رستمي رئيس پژوهشکده گياهان دارويي، اساتيد، داوران، اعضاي تيم هاي شرکت کننده، دانشجويان و علاقمندان در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در اين مراسم، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام، با اشاره به رسالت جديد دانشگاه ها در حوزه کارآفريني  و اهتمام براي تبديل ايده به ثروت، بيان داشت: نهاد علم بنا به رسالتي که دارد،  تربيت دانشجويان  ماهر و توانمند را در دستور کار قرار داده که براي تحقق اين مهم،  لازم است رويکردي جديدي اتخاذ شود و در اين راستا فراهم کردن پرورش ايده در دانشجويان و تبديل آن به ثروت  از جمله برنامه هاي اصلي دانشگاه است که براي تحقق آن اقدامات و فعاليت هاي مختلفي از جمله برگزاري استارتاپ صورت گرفته است که اين پنجمين مورد آن مي باشد که در دانشگاه ايلام برگزار مي گردد.

دکتر علي اکبري، با تأکيد بر اينکه دانشگاه ايلام بعنوان سرمايه ملي استان ايلام، به کار گروهي براي توسعه استان التزام دارد، بيان کرد: براي موفقيت در دنياي جديد، يادگيري مفاهيم و مهارت هاي جديد لازم است و جاي خوشحالي دارد که اساتيد دانشگاه ايلام با شاگرد پروري وارد اين عرصه شده اند که اين امر جاي تقدير و تشکر دارد.

رئيس دانشگاه ايلام با تقدير از زحمات و همکاري هميشگي دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، خاطرنشان کرد: دکتر احمدي با برگزاري اين استارتاپ به تمامي اهداف خود دست يافته و  الان اهميت منابع طبيعي و ضروت حفاظت از آن به درستي براي افراد و خانوده ها تبيين شده است.

در ادامه دکتر کرمي معاون عمراني استانداري با ابلاغ سلام استاندار ايلام و  تقدير از برگزاري باشکوه اين استارتاپ، بر حمايت جدي مجموعه استانداري از برگزاري استارتاپ ها در سطح استان تأکيد نمود.

در پايان بر اساس رأي هيات داوران بر اساس حروف الفبا پنج تيم شامل: اوکانتوس، چيتا، سد رسوب، ميرکان و نهال من شايسته تقدير شناخته شدند که با حضور دکتر کرمي معاون عمراني استانداري، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري و دکتر يگانه مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري در جايگاه، با اهداء لوح و کارت هديه از آنان تقدير بعمل آمد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها